25 June 2008

WARNING: Colorexplosion - Fargeeksplosjon






Sometimes I really wonder about me own creativity when I look back at my different posts. Yesterdays post was with subtle colours, distressed and vintagy, and todays post is three post-it books with so bright colors that I seriously considered warning people to put on sunglasses! It is like I never really can decide what is "me" creatively speaking.
These post-it books are with black microbeads inbetween the strips of paper, that does not show well on the picture.

I really love making these and have to make one for my summerhouse, one for the house and maybe mum wants one too?? And allthough these books are completely similar to each other I just had to post them to show off the colorcombinations.


Noen ganger må jeg nesten lure litt når jeg ser de forskjellige postene jeg har lagt inn her. Gårdsdagens post var i vintage stil i duse nyanser og i dag kommer det altså en fargeeksplosjon som gjør at jeg vurderte om å advare folk om å ta på solbriiller. Det er som jeg liksom aldri helt kan bestemme meg hva som er "meg" kreativt sett.

Dette er altså de tre siste post-it bøkene jeg lagde i går. De er med mikroperler i fugene og alle de mest fargerike arkene jeg kunne finne. Synes jo de ble så gøyale at jeg nok må lage noen til, en til hytta og en hjemme og kanskje mor vil ha en?

Selv om disse bøkene er helt like layoutmessig sett, så måtte jeg bare poste alle tre, da jeg hadde så lyst å vise fargekombinasjonene.



11 comments:

  1. Love these COLORFUL post-it books, Tonje! I too love bright colors, subdued colors....I love all colors. Visit my blog, you've been tagged! Bless ya~

    ReplyDelete
  2. Det er vel selve beviset på din kreativitet det, Tonje, at du stadig prøver ut nye design & farger!!

    Dette hadde ikke jeg kommet på, og det er kanskje derfor jeg ble så imponert... Virkelig flotte og unike resultater på disse bøkene!

    Nattaklem fra ei som tenker å sove på aldershjemmet ;)
    - og tusen takk for besøk & linking, en hygge & ære jeg setter stor pris på!!

    ReplyDelete
  3. Tonje - det er jo nettopp det som gjør DEG! De nyydelige vintagekortene dine, herlige glitter&glam, knallspreke farger... Kom med hele pakka, du! Me like :)

    Varm klem

    ReplyDelete
  4. Gu'så lekkert!!
    Slike vil jeg også lage Knallherlige farger!!

    Når det gjelder vintage bøkerne..har jo bestilt en pakke av de nesting disene og den swirlen ,så nå må jeg bare vente til de kommer, så kan jeg forsøke å lage slike bøker!! Nydelige var de hvertfall!

    ReplyDelete
  5. Anonymous26/6/08 16:23

    Mor sier jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa takk!
    De var veldig fine og med flotte farger. Du overrasker stadig vekk med nye og fine ting Tonje.

    Klem fra mor

    ReplyDelete
  6. De är helt underbara!

    ReplyDelete
  7. Solbriller er tatt på - fy søren så fine farver MED briller!
    Håper du får en fin sommer og at du gjør noe som gir deg overskudd og glede!
    Sommerhilsen fra Maria:-)

    ReplyDelete
  8. Wow, I love the colors, Tonje!These post-it books look Fantastic!!!

    ReplyDelete
  9. Så utrolig friske og lekre disse ble da tonje. Du er så flink til å prøve masse forskjellig og dette var som sagt utrolig stilig!!!!

    Klem fra
    Heidi

    ReplyDelete
  10. Hei!
    Jeg ble så glad for den koselige kommentaren din i bloggen min! Den varmet :)
    Det er klart du får linke, og jeg tror jeg må spørre om det sammme, for her var det utrolig mye flott!!
    Det ene nydelige kortet etter det andre... Så dyktig du er!!

    Ha en kjempekoselig helg :)
    Klem fra Kari

    ReplyDelete
  11. Hei igjen, Tonje,

    nå blir du nødt til å stikke innom i bloggen min igjen, for der ligger det noe til deg ;)

    God klem :)

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!