14 June 2008

Some day I will join the sircus!


Denne atc'en har vært utrolig moro å lage. Det er jo engang slik med disse collage arkene til Lisas Altered Art, at de byr på så mange muligheter, og jeg kunne ikke dy meg, jeg måtte kjøpe et katte-collage ark også. Døren fant jeg på internet og har forstått at jeg heretter må grave frem alle dør-bilder jeg har tatt igjennom livet i ulike land for å ta i bruk disse på fremtidige atc'er.
Når jeg først var i hjørnet med å lage en merkverdig atc, så måtte denne katta får lysende grønne øyne. Absurd kort, ikke sant? Men livet er av og til helt absurd og mine atc'er gjenspeiler nok til tider en del av livet mitt.

Dette mini-staffeliet (er det ikke søtt??) fant jeg på SGS som har utsalg i butikken sin i Fredrikstad helt til juni.De skal stenge og det er helt latterlige priser på ting der nede. Kostet ikke mange kronene men er en innertier når det gjelder å vise frem atc'er på.

I had great joy making this atc. The collage sheets from Lisas altered art gives you endless possibilites and I just had to buy the cat sheet as well. I found the door pic on internet but has realized that I have to go back through all the pics I have taken during the years and use all my own door-pictures as well.
The cat just had to get green sequins for eyes to finish this absurd card. Life can sometimes feel absurd and it feels great to then makes cards that reflects my state of mind.

Can someone please tell me what that wooden thing I have displayed my atc on is called in english. I looked it up in my virual dictionary and it said "easel". Is that correct? Anyhow, I got in for just some few pennies in a shop that is selling out everything and I just love it! Perfect size for atc's!!


9 comments:

  1. ATCen er bare så utrolig flott, absurd eller ikke ;) Likte det litt merkverdige jeg da! Og det staffeliet....sånn skulle man hatt ja. Tror jeg snart må lage litt ATCer igjen, må bare blir ferdig med ørten hundre og førti bryllupskort:)

    God helg til dere!

    Klem!

    ReplyDelete
  2. This is great. I LOVE the cat's eyes. (You're right - it's an easel, and I love it too!)

    ReplyDelete
  3. Du lager mange fine kort du Tonje! Dere kortfolk skulle hatt en butikk hvor dere kunne selge kortene deres.......Det er mange der ute i verden som ikke vet hva du/dere driver med og hvor nydelige kort som blir produsert.

    ReplyDelete
  4. Herlig!!! Får mer og mer lyst til å prøve meg på ATC'er, spesielt etter din utførlige forklaring - tusen takk!!! - collage liker jeg veldig godt, det er utrolig morsomt å leke seg med - skal sende deg et eks i en mail i morra.

    men altså; dette kortet var helt fantastisk!! Herlig absurd :)
    Klem fra Hanne:)
    - og takk for fine kommentarer!!

    ReplyDelete
  5. Yes, my Friend, it is an easel and your ATC just made me chuckle because that is how I feel right now. This is cuteness all over and is simply wonderful!

    ReplyDelete
  6. Utrolig lekkert vennen - og de knallgrønne øynene var jo bare prikken over ién liksom.
    Jeg er helt facinert over det du lager jeg.
    Og knalltøft mini staffeli også-ypperlig til frammvisning.

    Klem fra
    Heidi

    ReplyDelete
  7. Utrolig stilig ATC! De grønne øynene var virkelig prikken over i'en, ja også teksten, selvfølgelig :)

    Det er lenge siden sist jeg var innom, så mye fint du har laget! De rosa ATC'ene var skjønne!

    Det var leit å lese innlegget ditt 6. juni, sender deg en stor klem!

    Ha en fin uke!

    ReplyDelete
  8. utrolig stilig ATC. :D :D
    såg faktisk ut som den var i 3d. :P

    ei ein fortsatt flott søndag. :)

    ReplyDelete
  9. ÅÅå så mange stilige ATC'er du har laget Tonje, skikkelig kul den katten !! Håper at jeg er en av de heldige som får en av dine E-ATC'er :))

    Ønsker deg en riktig så fin sommer!

    Hilsen Gunn Marit

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!