17 June 2008

Filming

Det er en liten pause i bloggen min nå. Jeg blir filmet denne uken her for et tv program som skal sendes til høsten og er derfor så sliten når jeg kommer hjem at jeg ikke orker tanken på papir og kreativet. Kommer forhåpentligvis tilbake sterkere etterhvert på den kreative fronten! Spennende hva?

There is a little pause in my creativity right now. I'm being filmed this week for at tv-program that is going to be aired this authumn and I am so tired when I come that cardstock and creativity is the last thing I am thinking of then. I am comming back when I feel up to some creativity again. Exciting eh??




5 comments:

  1. Monica Høiskar18/6/08 10:20

    Jeg er såååå spent og gleder meg til programmet skal sendes!

    Klem fra Monica :)

    ReplyDelete
  2. I miss you, my Friend, but do understand! You are our STAR!

    ReplyDelete
  3. Næmmen jøsses og bevares, skal du bli TV-stjerne også, Tonje??!!! Husk bare å fortelle oss hvilken kanal vi skal se på - og når :) Spennende!!!

    Klemmer fra Hanne:)

    ReplyDelete
  4. Thank you Glee!
    Hanne - Blir nok ingen tv-stjerne, heller landsbyidioten. I alle fall i noens øyne. Du skal få vite etterhvert hva dette dreier seg om.

    ReplyDelete
  5. Lykke til med filmingen, Tonje! Jeg ser frem til å se det programmet - du blir sikkert helt fantastisk!
    Ellers må jeg si at jeg digger den katten under :-)

    Ha en flott helg!!

    Beata

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!