11 June 2008

Distress and perfect pearls


Bakgrunnen på dette kortet er distress reinkerer som er fyllt på en liten mister fra Ranger, tilsatt litt perfect pearls, ristet godt og sprayet på en hvit kartong. Mens det ennå var vått la jeg på grov havsalt og da det var tørt og havsaltet hadde blitt kastet distresset jeg kantene. Blomsterstemplene, som jeg forøvrig elsker, er fra Starving Artistamps og teksten er fra Stempelglede. Jeg angrer som en hund på stingene rundt kanten, men gjort er gjort.


The background on this card is made with minimisters from Ranger filled with Distress reinkers and a small microscoop of perfect pearls. I sprayed on a white cardstock and while it still was wet I put on some salt (don't know the english word for the kind of salt I used. It's rought, not crushed. Big lumps) After it was dry I distressed the edges. The flowerstamps is from Starving Artistamps and the text is from Stempelglede. I do really regret I made that stiching around the edge.Sometimes you can't see things before it's done.

4 comments:

  1. Jøsses, så stilig kort! Så utrolig stilig effekt med havsalt, og takk for beskrivelsen, dette må prøves :)
    Et nydelig kort i vakre farger!

    Klem fra Hanne:)

    ReplyDelete
  2. Rett og slett et nydelig vakkert kort sukk....

    klem,
    Jorunn

    ReplyDelete
  3. oohhh, this card is so so wonderful, Tonje!!! I love the warm colors!!! beautiful!!!!

    ReplyDelete
  4. Dette kortet har jeg sett på mange ganger, Tonje! Det er så stemningsfullt og vakkert!
    Jeg må bare prøve meg på denne teknikken jeg også...

    Klem

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!