10 June 2008

ATC swapp with Sweden

Jeg har vært med på en atc'swapp med Sverige og fikk for en uke siden disse fire flote atc'ene i postkassen!! Temaet for swappen var romantisk.
Første er fra Tesa Den andre er fra Therese og de to siste er fra
Marja og Veronica


Er de ikke alle helt praktfulle? Tusen takk til Veronica, Marja, Tesa og Therese!!

I joined a "romantic" swap with Sweden and these beautiful pieces of art landed in my mail some days ago. These atc's are gorgeous!! Thank you to Veronica, Marja, Tesa and Therese!

6 comments:

  1. Tesa/Therese, Tack för din fina kommentar på min blogg.

    ReplyDelete
  2. Anonymous10/6/08 12:08

    Flotte ATC'er alle sammen!

    Hanne

    ReplyDelete
  3. It just warmed my heart, My Friend, to see that you are back creating! I am just so happy that so many see in you what I know is true...you are so very special! I love all of your work and you inspire me so much!

    ReplyDelete
  4. Hei og hå
    Er innom for å se hvordan det går med deg.
    Har hatt det travelt med lesing til siste eksamen men nå er jeg endelig ferdig. Gjett om jeg gleder meg til å ta fatt på stempling og kunne lage kort. Nu skal jeg kose meg.
    Det er flott og se at du har tatt frem din kreativitet igjen.
    Du er en kreativ og flott person det viser alle innleggen i bloggen din.
    Håper du har kunne nyt noen av dagene i det fine været vi har hatt.
    Ha en strålende dag.
    Klem Hege

    ReplyDelete
  5. Morsomt å være med på swap, og de der var jo flotte!

    Du er tagget, vennen! Ta deg en titt i bloggen min!

    ReplyDelete
  6. Så nydelige de var da!
    heldige jente

    Klem fra Heidi

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!