19 May 2008

Trying out some new stamps



Jeg var så kjempeheldig for en stund tilbake å vinne to clearstampsplater fra Ett Trykk i bloggen til Åshild. Denne her og denne. Når jeg nå endelig fikk brukt pinsen til å male litt hänglarmotiv også så var det en smal sak å smelle sammen et lite enkelt kort. Synes disse stemplene til Ett trykk er så anvendelige og jeg gleder meg til å bruke dem til mye annet også!

I was so extremely lucky a while ago to win the blogcandy that Åshild had on her blogg. It was two clearstamp sheets from Ett trykk.
I thing that these clearstamps are so versitile, and now that they have been made both in swedish, english and norwegian it's even better. Take a look at this one and this one. I think I will use them a lot in the future, especially together with hänglar and magnoliastamps.



18 comments:

  1. Heisann hoppsann
    Er en liten tur innom for å se om du har laget noen nye kunstverk. Kjempe lekkert kort. Fine farger ble glad når jeg så det. Du er kjempe flink.
    Sniker meg litt unna skrivingen vettu. Snart ferdig gjett om jeg er glad.
    Misunte ikke deg denne skrivingen på skrive maskin. Takk gud for dataen
    Ha en fin kveld
    Hege

    ReplyDelete
  2. Smal sak å smelle sammen et lite kort... jaja, dette hadde jeg brukt en del timer på *sukk*

    Så utrolig nydelige farger og alt - tror jeg må kjøpe noen av de stemplene der...

    Klem fra Hanne:)

    ReplyDelete
  3. Kjempelekkert. Og fargevalget ditt imponerer som vanlig. Masse flotte detaljer her. Lekkert lekkert lekkert!!!

    Klem fra Heidi

    ReplyDelete
  4. Hei Snuppa.

    Gud så lekkert, både dette kortet og de vintagekortene du har laget. Utrolig søtt med den bittelille klokken inni blomsten. Herlig! Teknikker og detaljer er jo Snuppeline i et nøtteskall.

    Har en mail jeg holder på å svare deg på Tonje. Det tar bare litt tid med meg om dagen... Det hagler inn med mailer etter de nye hÄnglarna ble publisert. Kjempegøy, men det tar som sagt litt tid.

    Ha en strålende dag videre!

    Klem Anita

    ReplyDelete
  5. Tusen takk 4H
    (Kunne ikke dy meg; Hanne, Hege, Heidi og Hagen (Anita).)hihi!

    Dere er alltid så flinke å legge igjen kommentarer, det er så hyggelig å komme inn her og se at noen har etterlatt seg et spor.

    ReplyDelete
  6. Nydelig kort Snuppeline :)
    Nydelige farger og lekre detaljer :)

    God klem fra Inger Marie

    ReplyDelete
  7. I was leaving a comment on Peet's blog and had to come visit and check out your work....do you know how fabulous your blog is? I gasped at each of your creations as I went through it. I love, love, love this card and I will be back again....you truly inspire me!

    ReplyDelete
  8. My sweet, sweet Friend, I sat here this morning and just looked at your beautiful face with those lovely eyes and shed a few tears for you. I know all too well about back pain: it affects your life in so many ways physically, spiritually, emotionally, etc. It is like your life is "off" when the pain is so bad. I will include you in my prayers and thoughts each and every day and hope that you get to feeling better real soon. Please let me know if there is anything I can do from afar and also let me know how you are doing. I want your lovely face and eyes to be like they are in your picture with that gorgeous smile so I want so much for you to feel better. Love from Glee!

    ReplyDelete
  9. Thank you so much for visiting my blog; I included yours in my list of special places to visit! Your sweet comments about my work just warmed my heart!

    ReplyDelete
  10. it's so so beautiful. ohhh, the gold and red... I love it a lot!!!
    Just perfect!!!

    ReplyDelete
  11. Hei Snuppeline!
    Fantastisk masse flott å se på i bloggen din, fullt av inspirasjon!
    Artig at du vant de stemplene fra Ett trykk, blir mer og mer overbevist om at jeg må bestille de jeg også. :)
    Lekkert kort det siste, herlige farger du har satt sammen.
    Ønsker deg ei finfin helg!
    Stine :)

    ReplyDelete
  12. How are you doing today, my Friend?

    ReplyDelete
  13. I am just so happy to hear that you are doing well; thank you for letting me know so soon. I am so relieved and now I can enjoy knowing that you are able to do things once again. I so appreciate your sweet comments about me and about my work. You just made my day, Tonje! What a dear, dear person you are!

    ReplyDelete
  14. Ååå sy mye nydelig du lager Tonje. Alt blir på en måte helt perfekt!! Nydelig farger og flotte oppsett på kortene. Jeg har vanvittig sans for kortene! Ha en riktig så fin helg! Hilsen Gunn Marit

    ReplyDelete
  15. Så mye lekkert du har i bloggen din!!! :)

    Selvfølgelig ok at du linker til meg :)

    ReplyDelete
  16. Åååå - så lekkert Tonje!!
    Her var det kommet flere nyyyydelige kort i kjent Snuppeline-stil!

    Jeg er en stor Snuppeline-fan!!

    God klem

    ReplyDelete
  17. Hei Tonje.
    Likte sååå godt det kortet med den mikroklokka, det var bare sååå søtt!
    De glassene jeg etterlyser..., de er til en overraskelse til treffet jeg tenkte å ha i oktober. Er neimen ikke sikker på at det blir noe av for vaktmesterTrine sier i tråden at Ett Trykk og Minnehjørnet arrangerer treff samme helg. Vet du noe om det Tonje??
    Håper alt ellers er bra med deg og dine!
    Klemmer fra Maria:-)

    ReplyDelete
  18. awwwwwwww....this is so pretty and I love those flowers. That image is just too cute :)

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!