29 May 2008

Summertime





Det har vært travle tider. Jeg har hatt et veldig koselig besøk av Desirée og hennes datter og barnebarn noen dager. Så dette er et kort og en tag som ble laget før de kom hit. Desirée og jeg har desverre ikke hatt tid til de store kreative utfoldelsene, det har vært mye sightseeing og shopping, men vi har jo likevel hatt tid til noen hyggelig stunder innemellom med prat og latter.

Kortet er laget med de fantastiske vintage bildene til Patty på Lisas Altered Art. Swirlen jeg har brukt er selvfølgelig fra BossCut.

Tag'en er laget med Hänglar och stänglar.Bursdagstag'en bak jenta er fra Ett Trykk.


I've had some buizy days with a visit from Desirée her daughter and grandson some days. This card and tag are made before they came. Desirée and I have not had time for creative moments, but have done a lot of sightseeing and shopping together.

The card is made from the lovely vintagepictures that Lisas Altered Art sell. The swirl is from BossCut.

The tag is from Hänglar och stänglar. The tag behind the girl is from Ett Trykk.



9 comments:

  1. Du verden, Tonje, så vakkert kort! Fantastisk å se hvordan du klarer å dandere alt så harmonisk :)
    Og den bursdagstag'en er notert, stilig!!

    Ha ei kjempefin helg!
    Klem fra Hanne:)

    ReplyDelete
  2. Sukk så nydelig kort Tonje :)
    Du er bare en mester på den type kort :)
    Og taggen var også nydelig.

    Ha en superduper helg :)

    God klem

    ReplyDelete
  3. The tag is so, so darling and the card is simply GORGEOUS, my Friend! WOW!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. NYdelig - du er så god med denne stilen og ikke minst med farger.

    Klem fra Heidi

    ReplyDelete
  5. Great blog and cards!!
    xAndrea

    ReplyDelete
  6. Hej!
    Jag har fått dina ATC-kort nu i swapen på Annas Scrapbooking och jag är otroligt imponerad:-)
    Dom var jättefina!
    Ha det bra!
    Anna på Annas Scrapbooking.

    ReplyDelete
  7. Your tag and card are absolutely wonderful, Tonje!!!!

    ReplyDelete
  8. Heisann
    Ja det er deilig å være ferdig med oppgaven i morra er det fremlegg i praksis gleder meg. På tirsdag er siste eksamen og da er jeg ferdig. Gjett om det blir godt. Å jeg gleder meg som en unge til å lage kort igjen for nå skal jeg bruke tida mi på ting jeg liker gjøre.
    Utrolig flott kort du lager og den nye stilen med vintage bildene den er kjmpe fin. Alltid de flotte klare fargene. Synd med blomstene men de vokser fort i dette værtet.
    Du får kose deg på plante sentret og i det flotte værtet.
    Ha en strålende kveld.
    Klem Hege

    ReplyDelete
  9. Thank you, Tonje, for your lovely comment on my blog; thank you so much for keeping me in your prayers. I sure need them right now until all of this is over.

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!