04 May 2008

Photoshop


Ok, jeg innrømmer det... dette er en snål blogg. En sånn hummer og kanariblogg, litt sånn som jeg selv er kanskje?
For nå fikk jeg himla lyst å poste det siste bildet jeg har manipulert. Jeg lærte meg litt photoshop for en time siden og har siden sittet å fjernet farger fra bilder for å fremheve enkelte detaljer. Dette bildet må jeg kalle "et ansikt bare en mor kan elske..." Det er Maia på Telendos i Hellas for et par år siden. Et skikkelig snørrete sandmonster. Men morsomt er det. Nå føler jeg at jeg kanskje må begynne å scrappe også. Søren også!!

I admit it. My blog is a really strange one. A little bit of everything in it, just like myself perhaps? I got this great urge to post a picture I manipulated in Photoshop. I learned some tricks an hour ago and have since been sitting and playing around with pictures and removing colors from it to focus on certaing details. This is a picutre I would call "A face only a mother could love..." It's Maia in Telendos in Greece taken a couple of years ago. A snotty sandmonster! But it turned out to be a pretty cool picture. Now I feel that I might have to start scrapping too. Damn!!

1 comment:

  1. Hei på deg!

    dette er jo bare så gøy da. Jeg elsker å holde på med bilder jeg også. På den forrige maskinen min hadde jeg et program hvor jeg enkelt fikk til dette som du nå har gjort. Men så fikk jeg meg en Mac maskin og på den kunne jeg ikke bruke det fotoprogrammet som jeg hadde. Men jeg kan bruke photoshop da - men tror du jeg klarte å skjønne hvordan jeg gjorde akkurat dette da? NEI :0(
    Hvilket photoshop program har du? Kan du klare å fortelle meg hvordan du gjorde dette på en enkel måte da mine dataferdigheter ikke akkurat er mye å skryte av sukk.

    Klem fra Heidi

    og du - jeg digger nå denne hummer og kanari bloggen din jeg

    Klem igjen

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!