06 May 2008

Fly away


This card is mainly thanks to Lisas Alterd Art She makes these wonderful collagesheets with vintage children, wings, even crowns, wands, words, birds, cats etc. You should definetly take a look. I've shopped from her several times and she is always so quick in delivering and the quality of the sheets are so great!
I just love the colorcombination in this card.

Dette kortet ble til mye takket være Lisas Altered Art. Hun lager noen fantastiske flotte collageark i veldig høy kvalitet med vintage barn på,vinger, tryllestaver, kroner, fugler og ord og uttrykk. Du burde absolutt ta deg en tur innom butikken hennes å kikke hvis du like collagestilen. Jeg har handlet fra henne flere ganger før og hun er kjempekjapp i å levere. Jeg betaler og innen en time så har jeg vanligvis hatt filen med bildene i email-mappa mi. Så er det bare å printe ut i vilden sky og kose seg.
Jeg elsker denne fargekombinasjonen jeg har brukt her, med turkis og brunt. Tror jeg må bruke den litt oftere.



6 comments:

  1. Dette er jo bare noe av det nydeligste jeg har sett. Og fargene var bare helt fantastiske. Gjett om jeg skal inn og sjekke den linken nå da?

    Klem fra Heidi

    ReplyDelete
  2. Applaus, Tonje!! Nyyyyydelig! Jeg ELSKER sånne collager, så denne linken skal jeg følge, tusen takk for tipset!

    Klemmer fra Hanne:)

    ReplyDelete
  3. Dette kortet er så aldeles nydelig. vannvittig fin fargekombinasjon med det turkise og gylne sammen.

    så du lurte på hva jeg hadde gjort med noen kort inne på bloggen min. her er en kort forklaring.

    For å lage disse bakgrunnene har jeg brukt distress re-inkere, svamp og glatt kartong. Jeg har tatt distress på ett plastlokk, bittelitt vann på svampen og hentet opp farge. Deretter har jeg svampet rundt med litt ulike farger. Noen ganger i sirkler (begynner innerst) og noen ganger i striper. Når bakgrunnen er tørr tar jeg litt vann på fingrene og rister/dypper over bakgrunnen. Dette lar jeg trekke inn en liten stund før jeg legger over ett tørkepapir og trekker ut resten av vannet. Deretter stempler jeg på motivene og legger på litt glitterlim eller glassveske alt etter som.

    ReplyDelete
  4. For et nydelig kort du har laget. falt helt for fargene du har brukt..berre lekkert.Og motivet var også bare nydelig.
    Alltid mye flott å se på i bloggen din.

    Klem fra Inger Marie

    ReplyDelete
  5. Så mye lekkert du har laget. aldeles nydelig....

    ReplyDelete
  6. Tusen takk Marit for forklaring på kortene dine!! Dette må jeg forsøke (Skal bare bli frisk i ryggen igjen)

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!