08 May 2008

Back problems



Jeg klarte å lage alle atc'ene mine ferdig i går før ryggen tok kvelden. Kan du skjønne hva jeg har gjort for å få det så vondt da? Jeg har vært mer eller mindre sengeliggende i hele dag, avbrutt av korte turer opp. Veldig mye smerter og veldig upassende å få sånn rygghistorie akkurat nå da både hagestell og hus står klare til å tas. For ikke å snakke om at jeg har en lengre weekendtur fra i morgen og burde absolutt ikke være så dårlig som dette. Søren klype!


I managed to get all my ATC's ready yesterday before my back almost killed me. (The atc's will be postet later as they are to a swap) I don't know what I have done to get such a bad back right now, but it's quite unsuitable to get it in the middle of springcleaning and gardening. I've spent most of the day in bed on mye back with extreme pains. Hopefully a good night sleep will ease some of the pain. Im off to a weekend trip tomorrow and should really not have this backproblems right now
.

3 comments:

  1. Det er bare så utrolig flott!!!

    Håper du får ryggen til å virke som den skal igjen, ryggplager er noe skikkelig dritt - det vet jeg av egen erfaring :/

    God pinse!
    Klem fra Hanne:)

    ReplyDelete
  2. Nok et nydelig kort - tror jeg må prøve meg på noen i denne stilen snart - jeg bare digger de.
    Håper ryggen kommer seg snart - det er noe orntlig dri..... å ha vondt i den.

    God bedring

    Klem fra heidi

    ReplyDelete
  3. Thanks for coming by my blog ..so I got a chance to come over to yours also! Beautiful work! Love your ATC's and your photography is amazing!

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!