09 May 2008

ATC's





Thanks to Lisas Altered Art I've really found the joy in making atc's again. I call it atc's with a purpose, because every atc has a personal thought behind it, and means something special to me. It's like theraphy.And it does me good! I love her collagesheets, and now while I'm stuck in bed I lie on my back with arms and sissors in the air cutting out the images that is going to be atc's later.

Takket være Lisas Alered Art har jeg igjen funnet gleden med å lage atc'er. Atc'er med mening i, som jeg kaller dem. For hver eneste en er laget med en tanke bak den og betyr noe spesiellt for meg. Det blir som terapi og det gjør meg godt! Jeg elsker disse motivene hennes og nå mens jeg likevel ligger i sengen med dårlig rygg ligger jeg med armene i været og klipper ut motivene som senere skal bli atc'er.

8 comments:

  1. These vintage ATC's are beatuful little works of art!

    ReplyDelete
  2. Wow, så mange lekre ATC`er du har laget Tonje!! Liker veldig godt fargene og motivene du har brukt :)

    Håper ryggen din snart er bedre!

    Klem, elsi

    ReplyDelete
  3. Disse er bare såååååå nydelige. Jeg bare må komme meg inn og få bestilt noen av disse motivene. Hva slags papir printer du de ut på?

    Håper virkelig at ryggen din blir bedre snart.

    Klem fra Heidi

    ReplyDelete
  4. Hi! You have so many gorgeous pieces of art here on your blog. I will return for sure. And thanks for making such a sweet comment on my blog.

    ReplyDelete
  5. Wow, your atc's are great!!!!

    ReplyDelete
  6. Så nyyydelige ATC'er! Herlig sammensetning av farger, og fine ord til ettertanke.

    Takk for koselig hilsen i bloggen min! Det var kjempehyggelig at kortet mitt var til inspirasjon. Som du vet er dine Brush Stroke-kort til stor inspirasjon for meg, og det var dine kunstverk som fikk meg til å kjøpe mitt første PB Brush Stroke-stempel! *Klem*

    Håper ryggen din blir bedre, sender masse gode tanker din vei!

    ReplyDelete
  7. Så utrolig stilige ATC'er du har laget! Virkelig nydelige. Heldig er du som fikser "Vintage"-stilen så fantastisk flott!

    ReplyDelete
  8. i have never been a fan of the colour pink but you sure have changed my mind - the last atc is to die for it could be me - in fact i think it is LOL

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!