02 April 2008

Kurs - Maling med distress




I dag hadde jeg kurs i "Maling med distress" på Minnehjørnet. Det var en særdeles hyggelig og herlig gjeng jeg fikk lov å ha kurs for og det er utrolig at ni damer kan sitte sammen og ikke si et eneste ord, men det klarte vi i lange stunder av gangen, med penselen og konsentrasjonen i høygir! Jeg synes alle fikk til utrolige bra resultater, også tatt i betraktning av at noen aldri noensinne hadde hverken forsøkt vannpensel eller distressmaling før. Det er ikke noen sak å være kursleder når man har en så flink gjeng! Her er kurskortene vi jobbet med.


Today I had a class in "Painting with distress-reinkers" at Minnehjørnet. It was such a great bunch of women to teach. It's incredible that nine women can sit together without a word being said, but at times that was just what happened, while the consentration was on top. Everyone was so talented and got really beautiful results. Also considering that some of them never had touched a waterbrush or reinker before! It's just wonderful having these classes when you meet so many nice and talented ladies! The cards above is the two cards we painted this evening.

10 comments:

  1. Wow! I love these. They are beautiful.

    ReplyDelete
  2. Tusen takk for et flott kurs, Tonje. Det er så inspirerende å gå på kursene dine. Har aldri prøvd maling m distress før, men dette ga mersmak. Ordentlig moro var det!

    ReplyDelete
  3. Anonymous3/4/08 12:44

    Hei
    Tusen takk for fint kurs. Alltid morsomt og inspirerende å være på dine kurs. Timene bare flyr.
    Du er en dame med smittende kretivitet og et engasjment.
    Nu skal kortene lages ferdig:-)
    Ha en fin dag
    Hege

    ReplyDelete
  4. Hei Tonje!
    Så herlige kurskort!! Nydelige, glade farger!
    Skjønner godt at kursene dine er populære!
    Håper alt er bra med deg og dine!
    Klem

    ReplyDelete
  5. Enig med Kirsten, så herlige kurskort i flotte farger!

    Takk for koselig besøk i bloggen min :) Krokusene mine overlevde faktisk snøen som kom, og står fremdeles i full blomst. Det er et herlig forfriskende syn på en grå regnværsdag! Tulipanene blomstrer ikke hos meg før i mai, jeg burde ha plantet noen tidligere sorter!

    Ha en herlig helg!
    Klem fra Gunhild

    ReplyDelete
  6. Your cards are just too adorable. Love the images and colors :)

    ReplyDelete
  7. It is fun to see your blog! I checked it out after you left a comment on ours.

    I know some Swedish and have been to Scandinavia, so it is fun to meet a blogger in Norway!

    I have done scrapbooks before (but never cards), so I know how much work goes into these sorts of projects!

    ReplyDelete
  8. Du er jo helt rå på fargelegging med distress!!!
    Og bloggen din er såå inspirerende!
    Kristine=)

    ReplyDelete
  9. kjempelekre kort og nydelig malt!

    ReplyDelete
  10. Jeg fant så mye inspirasjon her - at jeg håper det er ok at jeg legger en link til deg på min side.. Her vil jeg tilbake! :)

    God helg!

    Godklem fra Marte

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!