10 April 2008

Brushstroke kurs - Brushstroke class

God morgen alle sammen! I natt har jeg bare drømt om Marvey tusjer og brushstroke stempler. Jeg hadde kurs på Minnehjørnet i går for utrolige mange flotte og tildels langveisfarende kursdeltagere. Det er alltid så hyggelig å få nye på kursene mine, og så er det utrolig hyggelig at de "gamle" dukker opp igjen gang på gang også. Ikke det at jeg mener at noen er oldinger her altså... lang derifra! Jeg hadde en utrolig sprek gjeng på kurs i går og det virket som om flere synes dette var gøy og kunne tenke seg å fortsette å lage brushstroke kort og da er jo mitt mål oppnådd!

Her er de to kurskortene vi lagde i går. I og med at vi både tok for oss distressing i alvorlig grad, samt skyggestempler, det å lage egne skyggestempler samt preging så var disse to kortene akkurat det vi fikk tid til.




Good morning everybody! Tonight I dreamt about Marvey markers and brushstroke stamps througout the whole night. I had a brushstroke class yesterday with a great bunch of women, some comming from quite a distance away. There is always great to se new faces in my classes, but it's even greater to see them return again and again.
It looked like they all enjoyed playing around with brushstroke stamps and wanted to embrace that tecnique, and if that is true then my mission is completed!

Here are the two cards we made on yesterdays class. We did quite a lot of distressing, which everyone knows take time if you're going to get it perfect, besides that we went through deep embossing and shadow-stamp making.


14 comments:

  1. Så uuuuutroooolig fine :-) Jeg gleder meg til jeg kommer på kurs hos deg om ikke alt for lenge! Benedicte/BD

    ReplyDelete
  2. Åååå, disse kortene var bare nydelige Tonje! Lekkert hjertestempel - *hva er nå det??*

    Håper alt er bra med deg!

    Klemmer fra meg:-)

    ReplyDelete
  3. Hei Tonje!!
    Guriland, så nydelige kurskort!! Skjønner veldig at det kommer kursdeltakere langveisfra på disse kursene dine! Du er så utrolig dyktig! Skulle veldig gjerne sett deg i aksjon når du holder på med dette... Kanskje jeg kan få en sniktitt på nattscrappen...?

    Håper ellers alt er bra med deg og dine, og at du går en fin helg i møte.

    God klem

    ReplyDelete
  4. Hei på du, og tusen takk for flotte ord i bloggen min!! Tenke seg til at det finnes noe så enkelt for noe jeg gjorde så vanskelig - men har jeg tenkt at det skal bli sånn, så klarer jeg ikke å gi meg før jeg får det til. Det er derfor jeg blir litt svett av meg selv noen ganger :)

    Nå har jeg skummet gjennom litt av bloggen din med det samme, og for å finne vegen tilbake, vil jeg gjerne legge en link til deg - for hit vil jeg absolutt kose meg mer!

    God natt fra Hanne:)

    ReplyDelete
  5. Tusen takk for koselig hilsen i bloggen min - setter sånn pris på at noen legger igjen en liten hilsen.
    Du lager jo så mye vakkert - og jeg likte også utrolig godt alle de fantastiske bildene du hadde lagt inn. Elsker selv å fotografere.
    Håper det er greit at jeg legger en liten link til siden din?

    Klem fra Heidi

    ReplyDelete
  6. Fantastisk lekre kort! Nyyydelige!

    ReplyDelete
  7. Hei! Så koselig at du fant frem til bloggen min:=) Klart du kan linke! Håper deg er greit at jeg linker tilbake?!
    Må innrømme at jeg stadig titter innom hos deg! Du er imponerende dyktig!
    Ha en flott helg:=)

    ReplyDelete
  8. Wow! I love your card, they are so beautiful!!!

    ReplyDelete
  9. Wow! These are so pretty. Love the colors on the flowers and the second card is beyond gorgeous. Love the added touch of the trim and key :)

    ReplyDelete
  10. I just "gasped" when I saw these cards; each has its own unique beauty and style! You do beautiful work! Thank you for visiting my blog and leaving such a sweet, sweet comment!

    ReplyDelete
  11. What a beautiful cards. I 'm glad I found your blog. Hugs marja

    ReplyDelete
  12. Åh, sukk! Nyyyydelige kort!!! Nå fikk jeg skikkelig lyst til å ta fram brush stroke-stemplene, takk for inspirasjonen!

    Ha en strålende uke!
    Klem fra Gunhild

    ReplyDelete
  13. I love your cards! I don't understand one word on the page, but your pictures are wonderful!

    ReplyDelete
  14. Wow Snuppeline....trur eg mista pusten der eit lite øyeblikk....
    Så vakkert... begge brushstroke korta dine... Utrulig vakre!!!!
    Fant inspirason til å hente fram igjen mine skyggestempler no, som ikkje har gjort anna enn å samle støv...men trur dei må opp og fram ja...

    Klem,
    Jorunn

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!