28 March 2008

Vil du bli buzzador?

Har du hørt om Buzzador? Jeg er en! Det er en fantastisk mulighet for deg å prøve nye produkter på deg selv, din familie og venner. Du får tilsendt produktene gratis og det eneste som kreves av deg er at du tester ut produktene og snakker om dem til dine venner og bekjente. La gjerne de også prøve. Så skriver du en liten rapport til slutt. Sist fikk jeg tilsendt en kartong med Ekstra drops i alle smaksvarianter. Gjett om vi koste oss da! Nå venter jeg på en kartong med ketchup! Ny ketchup laget med kjærlighet sies det...Og noen har fått strykejern, juice.. ja du får det som tilfaller deg i forhold til den profilen du skriver på deg selv. Du går rundt og er en levende reklame samtidig som du får en unik mulighet til å teste ut det nyeste på markedet. Og alt er gratis!

Høres det interessant ut?
Meld deg inn på
http://www.buzzador.com/no/buzzador/register.php?refstr=Snuppeline

This is just for norwegian readers.

2 comments:

  1. Heisann.... har nå meldt meg inn, med deg som "verver".
    Blir artig å prøve :)

    ReplyDelete
  2. Jeg har også meldt meg på... Gjorde dette for en måneds tid siden, og fikk mail om at jeg får tilsendt 10 stk fancy barbermaskiner fra phillips i neste uke;) Gleder meg!! ;D

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!