30 March 2008

Jeg har fått en "award" - I'm awarded




Jeg har fått denne æresbemerkelsen fra MaritO Tusen hjertelig takk Marit, og tusen takk for de utrolig varme og gode ordene som fulgte med denne bemerkelsen. Nå må jeg finne fem stykker som fortjener den og som samtidig IKKE har fått den da.
I got this award from MaritO Thank you so much Marit, and thanks for the lovely and worm words you wrote about me. Now its my turn to give it to five deserving people who have not allready recieved it.

Awarded parties must nominate five people who have not received the award.The blogs that receive the award must serve some purpose. Awarded parties must post the award banner on their site. The banner must remain linked to the above linked site.

The first blog I want to give this award to is Mary's Paper Blessings.
Mary is a wonderful warm and beautiful woman from USA. I bumped into her accidentily while browsing through a ton of blogs and immidiatly fell in love with her work. She, like me, loves strong colors and I found a cardmaking-sister in her. She shares willingly all that she knows and she makes wonderful cards and layouts that allways chears me up.

Neste person som får utmerkelsen er Nina!Jeg kjenner bare Nina via nettet, men hun er et menneske jeg mener man absolutt må treffe. Hun er et fyrverkeri av kreativitet. Bare sjekk ut de kortene som ligger i bloggen hennes! Fantastisk hva? Også et sted å gå til hvis man trenger oppmuntring og glede! I tillegg til å være uhyre kreativ, så virker hun som en dame med mye livsvisdom og varme i seg. Håper vi kan treffes en gang!

Neste kvinne ut er Hanne.
Hanne er en grepa jente som har en deilig blogg! Den er så god å være i fordi den består av litt av hvert.. og det liker jeg! Den handler om både livet hennes, men også kreativiteten! Hun lager de herligste kort med stor fantasi. Alt fra påskeharebæsj til de lekreste brush-stroke kort! Verdt å ta en titt!

Neste kvinne ut er selvfølgelig min kjempegode veninne Desirée! Til å bare ha snakket med hverandre fem minutter "live" er du blitt en viktig person i livet mitt og jeg setter pris på våre mange gode mailer, latter og galgenhumor. Desiree har også en blogg som omhandler ikke bare kreativitet men også livet. Den gjenspeiler hennes enorme kreativitet, men også hvilken varm og god menneske hun er. Desirée er en av de klokeste kvinnen jeg vet om. Kanskje den klokeste?

Sist, men ikke minst er siste utmerkelse sendt avgårde til sørlandet og til lillesøster Michelle. Hennes blogg har virkelig en mening, og det er at uten den så hadde ingen av oss visst hvordan de hadde det der nede. For hun flyttet nemmelig nedover til sørlandet og til sin kjære Michael og dermed er det ingen som ser henne lenger.
Forhåpentligvis vil denne awarden gi henne et spark bak til å sette igang å blogge litt mer.

2 comments:

  1. Hehe, tusen takk for prisen! :O)
    Jeg får oppdatere bloggen når jeg kommer hjem fra jobb i kveld. Har til og med noen nye bilder å dele fra påsken!
    Stor klem fra Michélle

    ReplyDelete
  2. Hei Tonje!

    Tusen takk for prisen og de utrolig flotte ordene!!! Jeg ble ganske rørt der jeg satt. Håper også at vi treffes en gang. Du er en stor inspirasjonskilde for meg.

    Stor klem fra Nina:o)

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!