30 March 2008

Brev i postkassen - Mail in my mailbox

Jeg har så lyst å vise disse flotte kortene og atc'ene som jeg har mottatt siste tiden! Det er så utrolig hyggelig å åpne postkassen, og så ligger det en konvolutt til meg, som ikke er en regning!

I want to show you these great cards and atc's I've recieved recently. It's so nice to open the mailbox and find something besides bills there.

Det første kortet, med høy glam-faktor er fra Maria! Er det ikke utrolig praktfullt!!

The first card, with a big glam-factor is from MariaIsn't it just fabulous!?


Neste kort er fra TonjeG og er så fullt av solskinn!! Det ble med meg på påskeferie for det var et kort jeg ble så utroolig glad i.
The next card is from TonjeG and I got it before easter. It is so full of sunshine, and I love the colors on it. And of course it had to come with me to my summerhouse when we spent easterholiday there.



These two wonderful atc's are from the extremely talented Hanne (Limogglitter) She does not have a blog unfortunatly, but she is one lady I consider beeing the leader and the ikon within cardmaking techniques here in Norway.I had to cry som tears when I recieved these. One of them is made especially for me and bears my name: "Snuppeline".
Disse to fantastiske atc'ene kommer fra den ekstremt talentfulle Hanne (Limogglitter) Hun har desverre ingen blog, men er etter min mening en av de ledende kunstnere innen kortlagingsteknikker og også et ikon for så mange.
Jeg måtte jo grine en aldri så stor skvett når disse ble mottatt. De er laget spesiellt til meg og den ene har fått navnet "Snuppeline"

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!