07 February 2008

Here I am - Her er jeg!


Hvor er du? Sitter du på jobben og sliter med sur sjef og en stabel med arbeid foran deg mens regner øser ned utenfor, bilen vil ikke starte, det er surt og kaldt, sørpa når deg snart til knehasene når du beveger deg utenfor, og solen har du ikke sett på over en uke?
Vel.. skal ikke si noe mer jeg.
Men her er jeg! Veldig snart!

Where are you? Working for a horrible boss with a pile of work reaching skyhigh in front of you? Rain poring down, the car won't start, its cold and wet outside and you havn't seen the sun for over a week?
Well.. I shall not say anything more.
This is where I am. Very soon!

6 comments:

  1. Det ser bare så herlig ut...med varme og sjø..."sukk"..
    Du lager utrolig mye flott Snuppeline. Jeg beundret bl.a noen små bøker, du hadde laget, på Minnehjørnet sist jeg var der. Morsomt å få se ting irl. Håper jeg får anledning til å delta på et kurs med deg en gang.
    Ha en fin dag.

    ReplyDelete
  2. Ha-ha......ertekrok.....
    Du kan kunsten med å få folk til å bli missunnelige du.......*fnys*

    Må nok overtale gubben til å bestille tur til oss oxo.....*krysserfingrene*

    Kos dere masse og kom hjem fine og brune, med masse overskudd og energi...

    Klem
    HegeT

    ReplyDelete
  3. Æsj! :)


    jeg vil å'!!?

    ReplyDelete
  4. Jeg vil også!! Kanskje dere får besøk av hele familien.....Det hadde vært gøy!
    Dette er dere vel unt Tonje, koooos dere masse. Bad, sol dere, spis god mat, slapp av og kos dere sammen dere fire og ta mange bilder.

    GOD FERIE!

    ReplyDelete
  5. Oh I am so jealous!!! In a good way though. Hope you have a wonderful time!!!

    ReplyDelete
  6. Enjoy your vacation!!!

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!