02 February 2008

Finally here are my cards- Her er endelig kortene mine

Finally here are the cards that was published in the magazine Ett trykk i December 2007. Ett trykk is a norwegian scrapping and cardmaking magazine and brings you the newest and hottest trends, galleries, tecnique-classes, featured artists etc.I was Decembers featured artist and got the frontpage as well as eight full pages inside.

Her er endelig kortene jeg fikk på trykk som gjesteartist i Ett trykk i desember i fjor. Jeg hadde forsiden og åtte sider inn i bladet som jeg fikk boltre meg på, på min Snuppelinske måte. For de som ikke kjenner til magasinet så kan jeg fortelle at det er et idéblad for stemplere og scrappere som bringer deg det nyeste og hotteste, gallerier, gjesteartister, utfordringer, konkurranser og teknikksider. Et blad det er absolutt er verdt å få meg seg og abonere på!!







Here are a closeup of some of mye cards. Remember it was the December issue and they wanted something golden, glittery and chrismassy (new word eh?) from me.

Her er nærbilder av noen av kortene mine. Husk at dette var julenummeret og jeg hadde fått beskjed om å lage noe gull, glitter og myrra-aktig.









6 comments:

  1. OJ! Du är så underbart duktig!!! Inspirerar massor!

    ReplyDelete
  2. Herlige kort! Du har din egen, spesiell, elegant stil!!

    Ha en fortsatt god helg!

    ReplyDelete
  3. How exciting for you, Tonje!! And once again, I'm very impressed and blessed with your beautiful artwork. Blessings to you~

    ReplyDelete
  4. Gull, glitter og myrra,men hvor er røkelsen da???
    Jeg har bladet og det er det som er så fint, kan ta det frem så mange ganger jeg vil, virkelig inspirerende og koselig!
    Grattis med forside og alt, "fordi du fortjente det".........
    Klem - Maria:-)

    ReplyDelete
  5. Congratulation!!! Wonderful cards and things are published...You're an artist who creates such amazing work! Thanks for showing!

    Ilka

    ReplyDelete
  6. What gorgeous work! I'm happy to have come across your blog! Blessings to you. I hope your little one is feeling better.

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!