09 February 2008

... Eller ikke??? ... or not???

`Hvor er jeg, og hvor skal jeg? Den forrige posten ble postet så optimistisk. Men nå vet vi ikke lenger. Maia ble fryktelig syk i går. Fikk feber på 41.3 og rett på sykehus. Ble konstatert "mulig" luftveisinfeksjon. Hjem igjen. Utover natten ble hun vanskeligere og vanskeligere å få kontakt med, hadde perioder hvor hun ikke kjente oss igjen eller visste hvor hun var. Så kom hun til seg selv igjen. Sovnet og så var det pån igjen med en unge som ikke kjente oss.
Så brøyt endelig feberen, takk og pris og fra halv fem har hun sovet feberfri frem mot ti i dag. Nå er hun våken men tufs. Jeg regner med at vi får nye febertopper frem mot natten igjen, men håper det verste gir seg. Men om vi reiser... det vet jeg ikke.


Where am I, and where am I going? Who knows. My last post was postet with great expectations but Maia, my youngest got really sick yesterday with a fever of 41.3 Celsius. That is so high!!! We went straight to hospital where they diagnosed her with possibility of an airwayinfection. We got antibiotics and was sent home again. Later that night she got worse, she woke up and on several occations did not recognize us or know where she was. Then she regained her conciousness, fell asleep just do wake up again with the same an hour later.
I know a whole lot was praying for us. During the night her fever broke and since early this morning she has been sleeping a good sleep with no fever. We guess that the fever will return during the evening, but hope that the worse is over. But if we're leaving or not remains to see. We have not packed a single thing yet.

12 comments:

  1. Håper du får reist og at dere får en herlig ferie.
    Krysser fingrene jeg:-):-)
    Klem:-)

    ReplyDelete
  2. Ann Helen10/2/08 23:32

    Huff så fælt Tonje :o(
    Håper Maja blir fort superfrisk og at dere får reist på ferien deres *klem*

    ReplyDelete
  3. Tusen takk for kjempekoselige god bedring-hilsener i bloggen min! Nå er det min tur til å sende en stor klem. Huff, så ille at Maia ble så syk. Jeg håper hun er blitt frisk så dere kan reise! Hvis dere reiser/har reist...ha en riktig god ferie!

    ReplyDelete
  4. Jeg er stadig innom her og leser, men er ikke så flink til å legge igjen kommentarer.

    Håper Maia er frisk igjen og at dere får en flott ferie.

    Klem til deg.

    ReplyDelete
  5. Huff Tonje!
    Håper Maja friskner fort, og at dere snart får dere en etterlengtende ferie..tror dere trenger det:-)

    Varm klem

    ReplyDelete
  6. Håper dere fikk reist, og at turen blir kjempefin. Leste om det "mørke hjertet" og kjente meg igjen i en del av det, ja. Håper ting ordner seg på alle måter og at dere koser dere stort nå.

    ReplyDelete
  7. Anonymous15/2/08 19:37

    Jeg gir deg rett og slett en god klem jeg!

    Hanne

    ReplyDelete
  8. My prayers are with you all...healing wholeness for Maia and peaceful hearts for you all.

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. Takk for titten!
    God bedring til Maia.....håper dere fikk reist på ferie og at dere får slappet av.

    ReplyDelete
  11. Sender over en klem og håper det hjelper jeg Tonje :)

    ReplyDelete
  12. I am so sorry to hear about your dd's sickness. I had not been by since you were going on a trip. I do hope that is where you are right now.
    I'm praying for you!!

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!