03 February 2008

Atc's

Jeg elsker å lage disse små kunstverkene og jeg elsker å bytte dem bort med mennesker fra fjern og nær. Etter å ha funnet Lisas Altered Art ble det ny giv i atc lagingen for min del. Bare se hvor vidunderlige motivene hennes er!Det er veldig høy kvalitet på bildene hennes, noe som gjør at det er moro å lage noe ut av dem.





I love making these small artworks and I love trading them with artists everywhere around the world. After finding Lisas Altered Artit got even more fun to make Atc's. Go and check out her wonderful collage sheets! It's really high quality on the pictures, making it fun to make something out of them.

7 comments:

  1. Hello, thank You for Your visit on my site. You're alweys welcome! I like Your scraps and cards too:)

    ReplyDelete
  2. Så utrolig lekre disse ble...
    Nydelige farger og delikat pyntet.

    Klem
    HegeT

    ReplyDelete
  3. Så nydelige ATC'er Tonje...Jeg er så heldig at jeg trakk med meg en fra deg fra treffet på Blystadlia og den er bare så lekker :)Jeg skjønner godt at du liker å leke med disse når du får de til å bli slike mestervark :)

    ReplyDelete
  4. Så nydelige disse kortene var Tonje! Skulle forresten hilse fra min venninde i Stavanger som hadde stor glede av artikkelen din i bladet Ett trykk, hun lærte masse, og har fått mange nye ideer til de kortene hun lager.

    ReplyDelete
  5. Du lager de nydeligste ATC'er, Tonje, i herlige farger!!
    God klem

    ReplyDelete
  6. Såååå nyyydelige, Tonje!!! Herlige farger og lekre detaljer :)) Heldige er de som får en av disse i bytte av deg :)

    Klem, elsi

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!