11 January 2008

Spring is here - I wish....


The Christmastree went out the door a couple of days ago, really dry and misrable-looking. Now it's time to get the rest of the Christmasdecorations away and concentrate on other things.
Today I enjoyed making this really colorfull card as a protest against winter and darkness. Allthough its getting lighter and lighter here every day, it's still only a few hours of light here.



Juletreet forsvant ut av døren for noen dager siden, forferdelig tørt og begredelig. Nå forsvinner snart resten av julepynten også og konsentrere seg om andre ting. I dag koste jeg meg skikkelig med å lage dette skikkelig fargerike kortet som en protest mot vinter og mørke. Selv om jeg merker at det blir lysere og lysere ute for hver dag er det ennå for få timer med lys etter min smak.

5 comments:

  1. Du lager nydelige kort i knall flotte farger!!
    Takk for inspirasjon! :)

    *klem* fra Maya

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. OOOOps - JULEKORT NÅ!!! Skikkelig sprekt å kaste seg på det allerede, det var jo skikkelig fint og nydelig farvelagt! Men 60 - det er mange det! Skjønner at du må begynne nå! Jeg er på morsdag og Valentin!!!
    Forresten nydelige RF swirler, de gjorde seg virkelig. Har sett det i ett trykk og det var moro å se hva du hadde fått til!! Flink er du:-)
    Klem - Maria:-)

    ReplyDelete
  4. I love your bright card! What a great card in contrast to the weather outside.

    ReplyDelete
  5. Hei Tonje!
    Fytterakker'n så lekkert kort!! Jeg elsker de fargerike kortene dine!! Vakkert, vakkert, vakkert!!
    Håper du har hatt en god start på det nye året, Tonje!

    God klem fra Kirsten

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!