19 January 2008

Rainy days - Regndager




It's a dreadfull weather outside. All the snow we got a couple of weeks ago has now rained away, and a great storm is expected to hit the southern west part of Norway today. I really feel for them. I live in an other part of the country so I guess I will be spared for it all. But it is absolutely a wonderfull weather to sit inside an make cards to. Nothing much tempts me to go outside right now.
Here is a card I finished yesterday. I am not very content with it, thought it is a bit boring. The text stamps is by the way made by me only for me with the Imagepac Daylight stamp making kit.

Det er et fælt vær ute. All snøen som kom for en stund tilbake er nå helt vekk og en storm er ventet å herje sørvestlige deler av Norge. Jeg føler virkelig for dem som blir drappet av det og håper det ikke blir for ille. Her jeg bor forventer man vel ikke å kjenne noe til den. Men været er i alle fall en god unnskyldning for å sitte inn å lage kort. Føler ikke akkurat for å rusle ute i dag. Her er et kort jeg gjorde ferdig i går. Ikke akkurat hundre prosent fornøyd med det, synes fargene er litt kjedelige men... sånn er det. Noen dager er bedre enn andre. Forresten, så er "gratulerer" stemplet laget AV meg FOR meg med Imagepac Daylight stamp making kit

2 comments:

  1. Tusen takk for award'en! Det var en koselig start på dagen :)

    Jeg synes kortet ditt er nydelig og elegant, og slett ikke kjedelig! Stilig stempel du har laget!

    Ha en kjempefin helg videre!
    Klem fra Gunhild

    ReplyDelete
  2. hei hei
    ja gunhild hadde rett i det hun skrev i bloggen sin... her er det utolig mye fint å hvile øyet på;)
    ha en kjempe fin lørdags kveld
    klem fra elisabeth

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!