24 January 2008

Jeg har jaggu meg scrappa!!! Oh my!! I've scrapped a page!!


Jeg kan jo bare si at dette er et stooort øyeblikk i mitt Snuppelinske liv. Jeg har nemlig scrappet! Og det er omtrent to selvmotsigende ting, at jeg scrapper. Men nå har jeg gjort det. Og jeg krever å bli bedømt som en total fersking, for det er det jeg er. Jeg er stolt av dette nå, men antar om et års tid så synes jeg det er sykt skrekkelig. Slik det var med de første kortene jeg engang lagde.
Lengsel -baserer seg på vår påsketur ut mot havet og hytta i fjor. Det var så vanvittig vakkert på havet, som skinte som perlemor, måkene skrek, bølgene skvulpet og vi kunne et stakket sekund leve oss inn i fantasien om at det var høysommer, bortsett fra at vi holdt på å fryse spent ihjel. Derav: Lengsel.

I have really done this! It is a big moment in my life for this is something I really have diffeculties doing and therefore I am really proud of this. I demand that you judge this taking into consideration that I'm totally new to this. I am very proud of this page right now, but so was I over my first cards. Looking back on them now, I think they are horrible, something I guess I'll think of this too in a years time down the road.
The title "lengsel" is "longing". The pic is taken around eastertime last year and we had a wonderful trip to our summerhouse by the sea. The sound of the waves, seagulls and the sun kept us taking and talking about summer and for a moment we could almost imagine that it was summer, except that it was really icy cold.

10 comments:

  1. Suveren scrappe-debut, Tonje! Nydelig LO :)

    ReplyDelete
  2. Hei Snuppis... Synes LO'en din var knallfin jeg. Nydelige farger og fin helhet. Du kan utmerket godt fortsette med det. Jeg lager mange sider for Aurora Elise og storkoser meg. Takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Har linket deg allerede. Ha en fin kveld! Hilde

    ReplyDelete
  3. OOOOPS - dette var slettes ikke noe å skamme seg over, derimot riktig så fint! Nydelig bilde og skikkelig fint at du tok opp igjen farvene fra bildet i LO'en din!

    Nå fikk jeg også lyst til å prøve meg, men det må nok bli med lysten for denne gang..... Jeg lærer meg nemlig Photoshop og DET TAR TID!!!
    Kan du det??

    Maria.:-)

    ReplyDelete
  4. Tonje, your scrapbook page is wonderfully beautiful! It has that "girlie" softness yet it is very dramatic! I'm certain you daughter loves it too! So, you see you had nothing to worry about your new scrapbooking adventure...can't wait to see more. Bless you~

    ReplyDelete
  5. Gratulerer som scrapper, Tonje!!
    Knallflott side, herlige farger, spennende oppsett og ei aldeles nydelig jente!

    Håper det kommer flere LOer fra din kant!!

    Ha en skikkelig god helg!!

    ReplyDelete
  6. Nydelig LO - likte fargene på den veldig godt. Blir spennende å følge med videre :)
    Håper du får en riktig fin helg!

    ReplyDelete
  7. Such a beautiful layout. It has a timeless elegance. I don't think you will not like this one in the future.

    ReplyDelete
  8. Flott LO, Tonje.
    Håper vi får se flere LO'er av deg etter hvert, for dette var en kjempeflott debut.

    ReplyDelete
  9. Absolutely stunning! I believe you should frame this page. If this is your first, I can't wait for what else to expect.

    ReplyDelete
  10. Fytterakker'n, Tonje!! Denne LO'n er fantastisk nyyydelig!! Du må definitivt scrappe mer - for det har du virkelig dreisen på!!
    Gleder meg til å se flere LO'er fra deg, jeg....
    Klem

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!