23 January 2008

Det er en engel i Amerika - There lives an angel in America






I dag kom det an stor konvolutt i posten min fra Mary! Det underlige var at jeg satt nokså fastlåst med en scrappeside og kom ikke videre. Dette var en usedvanlig viktig scrappeside for meg. Jeg har nemlig verdens største sperre på å scrappe. Nå satt jeg der og følte det var vinn eller forsvinn. Lykkes jeg ikke med dette ville jeg aldri mer scrappe i hele mitt liv. Men jeg manglet noe. Og jeg hadde det ikke.
Men så kom pakken fra Mary i posten i dag og som sendt fra himmelen også. For der var akkurat de riktige bradsene, blomstene og hjertet som ble prikken over i'en på siden min! (Skal legge den ut, den må bare tørke litt)
Tusen hjertelig takk Mary for den fantastiske flotte gaven. Har du sett maken til mye stæsj da!! Kjempelekre ark, masse brads, en katalog som er fantastisk. Jeg føler som om det er julekvelden jeg!

Today, I recieved a parcel from my angel i USA: Mary! I was sitting on my room, really stuck on a scrapbook page. Something was missing and I just didn't have the right colors and stuff to finish it. This was also an extremely vital scrapbookpage for me, as it was my first, and I felt that If i din't sucseed with this, I would never scrap another page as long as I lived. And then the parcel arrived in my mailbox, and in it was the EXACT right flowers with the excact right color, the right brads, the right "heart" !!(I'll post it here later, it has to dry first!)
Thank you dear Mary for your incredible big heart and for you gift. I've never seen so many great things, wonderful paper etc. I feel so blessed. And you are truely an angel!

4 comments:

  1. Hei.
    Ja, det må jeg si - litt av en hyggelig englegave Tonje! Hun tenkte sikkert at du trengte det akkurat NÅ, så leste hun tankene dine, så sendte hun sikkert sin hjertegave til lille Norge og Langhus! Hyggelig gjort!

    Blir spennende å se LO'en!
    Ha en fin fin torsdag.
    Maria.:-) :-)

    ReplyDelete
  2. Der var der mye flott! Har gitt deg en utfordring,du finner den i bloggen min ;)

    ReplyDelete
  3. For en hyggelig overraskelse! Kjempeheldig er du! Og det var jo ikke for lite du hadde fått tilsendt heller!

    Artig å høre at du scrapper! Og som vanlig er det myyyyye flott og hvile øynene på i bloggen din!

    Selvfølgelig er det OK at du legger meg til på siden din! Det er bare en ære å få lov å stå der. Legger til deg også på min og håper det er ok!?

    Ha en fortsatt flott uke!

    Klem, Ruth.

    ReplyDelete
  4. Tonje, your are so welcomed!! I'm thankful you are enjoying what I shared with you. You continue to be a big inspiration with all your talents...Thank you!

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!