29 January 2008

Days fly by - Dagene flyr














Å planlegge ferieavvikling samtidig som kurs start var kanskje ikke årets lureste sjakktrekk, men nå ble det da slik. Jeg sitter å jobber fra morgen til kveld med demoer, teasere, kursmateriell mm og skjønner ikke hvordan dagene skal strekke til. Det beste med dette er jo at man så og si glemmer at man både er i ferd med å dø av sult og egentlig slanker seg, så jeg kan se på minus 4.9 kg(er ikke det nesten fem da?) pr. i dag siden 3. januar. Ved siden av dette har det vært mye annet å stri med som har tatt mye nattesøvn så da er det fint å se at det blir lysere og lysere ute og at jeg om noen uker kan rusle rundt i sandaler og shorts og tilbringe dagene under langt lysere himmel.
Her er en dt bok til Minnehjørnet. Synes disse sitatene er så fine og meningsfulle så jeg hadde lyst å dele dem med andre og lage bok av det.

Planning going on vacation at the same time as all my classes start is not a very good idea. I can see that now. I have tons of work to do to prepare my classes, and I have to take care of my own work as well as plan the future assignments for all the other designers.I have dozens of demo cards to make, teasers as well as the cards for six different classes. But oh.. what fun it is!! The great thing about having such a busy time is that I forget that I'm starving to death as well as that I'm actually on a diet and I can look at 11 pounds lost since the 3rd of January. Well, actually I don't try to starve myself to death at all, I'm going on a lowcarb diet, but some day I just forget to eat as much as I am supposed to.
In some weeks I'll be walking in my flip-flops and shorts under a really hot sun. That is going to be so great. In the meantime, here is a small quotationbook I've made. I've gathered some of the most meaningfull and best quotes I know in it.

7 comments:

  1. pretty collections you got there. :)

    ReplyDelete
  2. Det var kjempefint, men du- hvor kjøper du de bøkene? Ville gjerne prøvd meg på en slik jeg også.....
    Hadde ikke de på MH når jeg var der lørdag.. (Tror ikke egentlig de skjønte hva jeg mente heller)....

    Håper du har det bra!

    Maria.:-)

    ReplyDelete
  3. Nydelig bok, Tonje!

    (- og grattis med flott vekttap! Flinka - dette går riktige veien!)

    klem

    ReplyDelete
  4. Hei igjen.
    Aha, så du lager de selv, med hull og spiraler og alt?
    (Jeg spurte etter ferdige bøker, kanskje derfor jeg ble møtt med spørsmålstegn??)
    HVA slags papp bruker du da? Tenker på gram / tykkelse...

    Maria:-)

    ReplyDelete
  5. Åh vilka fina saker du gör!
    Superfina kort och Lo:n var ju bara så fin
    Jane

    ReplyDelete
  6. Enda et nydelig kunstverk fra deg, Tonje! Boka er utrolig lekker! Nydelige farger og detaljer!
    Klem

    ReplyDelete
  7. Bøkene dine er utrolig flotte Tonje!
    Kortene også selvfølgelig.

    Håper at ryggen slutter og krangle, og at dere får en velfortjent fin ferie, det fortjenere dere nå.

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!