05 December 2007

Pakkelapper - Gift tags




Oi somt iden flyr i Desember. Jeg får gjort halvparten av hva jeg ønsker og dagene betyr bare av morgen og kveld. Kan det ha noe med mørketiden å gjøre mon tro? Jeg har i dag heldigvis fått tid til å lage noen pakkelapper. Planen er å pakke inn pakker i gråpapir, bruke lakksegl, hyssing og la det være litt rustikt i år. Og da vil forhåpentligvis disse pakkelappene gjøre jobben sin.


How time flies when it is December! Everything flies past in double speed and I feel I just can't manage to do everything I want to do. But at least I've managed to make some gifttags today. My plan is to wrap the Christmas gifts in a really rustic, vintage looking way and hopefully these tags will match perfectly.

3 comments:

  1. Oi sååå lekre pakkelapper! Ser jo også hva du skriver og ja, jeg tror rustikt er inn i år jeg, de hadde sinnsykt mye bronse - gull og brunt på IKEA når jeg var der før helgen...
    Alltid moro å følge med her Tonhe!
    Ha en fin dag i morgen!
    Klem - Maria:-)

    ReplyDelete
  2. Så fine pakkelapper. Håper det er en slik på min pakke også!
    Du lager alltid så mye fint og det er alltid en glede og åpne bloggen for å se hva du har funnet på denne gang.

    Ha en fin førjulstid, og ikke stress for mye!

    klem :)

    ReplyDelete
  3. Kanonlekre pakkelapper!! Jeg har jo sett pakkene dine også, og de er superlekre de og!!

    En riktig god helg Tonje :)

    Klem, elsi

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!