29 November 2007

Take a look at this - Sjekk denne!

Sjekk denne bloggen her: Mary's paperblessings
Tilfeldigheter fører noen ganger til at man kommer innom blogger som gir en noe spesiellt og det må jeg si at Mary sin gjorde for meg. Jeg følte for første gang at jeg hadde kommet "hjem". Jeg er jo kjent for min enkle stil og ikke minst fargerike kort og endelig har jeg funnet en medsøster på andre siden av Atlanterhavet som holder på med det samme. Her var det et vell av kreasjoner i farger som inspirerte, inspirerte og inspirerte!! For en deilig følelse! Jeg føler noen ganger at jeg er på villspor når jeg sitter her med alle fargene mine. Ja, jeg føler meg faktisk en smule alene noen ganger. Men så fant jeg Mary, og nå føler jeg at det er flere der ute som digger farger, mange farger, sterke farger!! Siden fargekombinasjoner er noe av det som trigger min kreativitet så tror jeg at det kommer til å bli mange besøk i bloggen til Mary etterhvert! Besøk henne gjerne og legg igjen en kommentar. Det vil hun sikkert sette pris på. Hun vet ikke engang at jeg har skrevet om henne...

Check this blog out: Mary's paperblessings
Sometimes you drop by blogs that give you something special and I can truely say that Mary's blog did that for me.I feel for the first time that I have come "home" watching her blog. I am known for my colorful clean style and I have at last, on the other side of the Atlantic Ocean found a fellow sister that is doing the same thing. She uses lots of strong vibrant colors and it inspires, inspires and INSPIRES me!! What a wonderful feeling! Sometimes I feel a bit alone and lost in my own style but now I found Mary and she uses lots of colors too. Strong colors and great colorcombinations! And I totally dig her clean style too. Since seeing colors is one of the main triggers for my own creativity I think I'll be dropping by her blog often! Hope you do too, and leave a comment to her! She does not know that I've written about her blog, but hopefully she'll apreciate it!

3 comments:

  1. Hei Tonje. Første jeg tenkte da jeg så denne bloggen var Kloning! Du store min så mye fint det var - akkurat som hos deg! Har fått litt dreisen på å legge inn nå, men album - å lage det - kanskje jeg klarer i 2010?? Jeg har liksom 230 kortbilder lagret på PC'en da.....

    Ha en fin fin dag!
    Maria.:-)

    ReplyDelete
  2. Masse lekkert i bloggen din..
    Grattis med forsiden av ett trykk og gjesteartist...
    Du er super flink..
    Klemmer

    ReplyDelete
  3. Oh my goodness, Tonje, thank you so much for those kind words!! I was so surprised when I can to your blog to see my name. And yes, I did appreciate it -thank you! But YOU are the one that inspires me! I love all the small details of your artwork. There is so much to see and get inspired and blessed with. Thank you so much and God bless you and your family~

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!