17 November 2007

Jeg fikk forsiden!! - I've got the frontpage!!







I går ble det sluppet "teasere" på bloggen til Ett Trykk og jeg så til min enorme glede at en av mine kort har fått lov å pryde forsiden! Det er jo kjempeartig da! Dette er som julaften og bursdag, 17. mai og St.Hans på en gang og jeg må jo tilstå jeg er en smule stolt. Som du også ser så er jeg månedens artist i julenummeret og jeg gleder meg virkelig til å få vist hva jeg har laget. Men for å se det, må dere kjøpe bladet. Det er en stor ære å bli spurt og jeg har virkelig lagt min sjel i å lage kort som skulle være representativt for glam, glitter og julefølelse. Det har vært utrolig tøfft å skulle lage ferdig kortene til bladet samtidig som vi har vært herjet av sykdommer her i flere måneder. Men nå er bladet trykket og jeg gleder meg til å se det ferdige resultatet.

Yesterday, a teaser was realeased on "Ett Trykk"'s blogg. Ett Trykk is the largest stamping and scrapbooking magazine in Scandinavia. I was extremely happy to see that I actually got the front page!! It is one of my cards that is on the whole front! I am so proud that I fell like ten feet tall right now! I am also Decembers featured artist and my cards are displayed over some pages inside along with a pic of me an an interview. But to see it, you have to buy it. I am happy that I'm NOT cool and relaxed about this, I am jumping up and down in joy and feeling like a kid in a candystore.I'm quite happy and proud about this!

21 comments:

  1. Gratulere så mye Tonje! Dette har du fortjent med de flotte kortene som du lager. Kjempe stolt på dine vegner. Gleder meg til bladet kommer i posten. Ha en flott lørdagskveld og kos deg med dine. Stor klem fra Siv Helen

    ReplyDelete
  2. Så bra! Jeg er stolt av deg. Klem Stein

    ReplyDelete
  3. Gratulerer med første siden. Det er vel fortjent!!! Gleder med til bladet komer så jeg kan se på alt det nydelige du hat laget:)

    ReplyDelete
  4. Hei!
    Gratulerer så mye, gleder meg til å få bladet.

    Takk for inspirerende kurs på Minnehjørnet på tirsdag.

    Hilsen Heidi

    ReplyDelete
  5. Så kjempefint Tonje, Gratulerer! Dette fortjente du virkelig. Nå kan mange se de nydelige kortene du lager. Jeg er så stolt av deg! Gleder meg til bladet kommer- det skal jeg kjøpe, og vise til venner og kjente.
    Klem fra stolt mor.

    ReplyDelete
  6. Gratulere Tonje!! Stolt av deg :o)
    Klem, Michélle

    ReplyDelete
  7. Hei og takk for sist!!
    Det var kjempekoselig å få hilse på deg i Tønsberg! Håper at det kommer mange flere anledninger til å treffes :-)

    Gratulerer så masse både med første siden og som månedens artist i Ett Trykk!! Så kjekt!! Det blir megainspirerende å kikke på ting du har laget! Jeg kan knapt vente til bladet dukker opp i postkassen min!!

    Ha en fortsatt god søndag!!

    ReplyDelete
  8. Men gud så flott. Gratulerer Tonje. Snakk om rett person på rett sted. Gleder meg til den finner veien til Oppaker. Alltid et høydepunkt når Ett Trykk kommer, og når man i tillegg kjenner (i alle fall litt) den som er gjesteartist, ja da blir det ekstra stas. Vet jo så godt at du er en råtass på teknikker og da spesielt glam og glitter.

    Ha en finfin dag videre!

    Klem Anita

    ReplyDelete
  9. Congratulations Tonje! You totally deserve it. I'd be jumping up and down too.
    Thanks so much for your comment on my simple card. I'll will be working on it today!

    ReplyDelete
  10. Gratulerer så mye, Tonje!! Det er så utrolig flott alt du lager, så det fortjener du virkelig!

    Gleder meg veldig til bladet kommer. :)

    Ha en fin uke!

    Klem

    ReplyDelete
  11. wow så bra da .. gratulerer så mye;)gleder meg masse til det kommer;)
    vi hadde treff på butikken i går og da var det ei veninne av meg som hadde vært og surfet litt.. og hun skrøyt deg langt opp i skyene så jeg måtte bare inn nå for å se hva fint du lagte for noe. og ja woooow sier bare jeg. her var det utrolig mye flott altså
    ha en kjempe fin dag
    hilsen elisabeth

    ReplyDelete
  12. Hei og hå.....
    Endelig har du blitt "cover-girl".... ha-ha......
    Gleder meg til å se alt det fine du har laget denne gangen.

    Stor klem fra
    HegeT

    ReplyDelete
  13. Dina Anker21/11/07 13:57

    Wow..Congratulations Tonje!
    I think that if we visit this year we'll have to do an exchange of magazines and such to get inspiration!

    Enjoy your day!

    10cm of snow tomorrow!

    ReplyDelete
  14. Grattis med første side!!! Kjempe fortjent;-) Gleder meg til og lese om deg som gjesteartist.

    ReplyDelete
  15. Gratulerer med førsteside, ser kjempeflott ut! Gleder meg til å få bladet i postkasse! :)

    ReplyDelete
  16. Da har jeg fått gleden av å bla i julenummeret av Ett Trykk. Fy katta så mye flott Tonje, dette var til stor inspirasjon asså. Lekkert! Du snakker om teknikk-dronning du gitt. Fantastisk!

    Ønsker deg en god og kreativ weekend!

    Klem Anita

    ReplyDelete
  17. Fekk Ett Trykk i posten i går, og wow...skal sei eg koste meg med gjesteartist-artikkelen denne gangen. Du er så allsidig og eg er så råimponert over alle teknikkene du kan. Men alltid en sånn utrulig varme i korta dine uansett kva teknikk du velger.
    Gratulerer med forside også, nydeligt!!

    Herlige kort som var komt til i bloggen din også, sidan sist eg var innom. Stor inspirasjonskilde.

    klem,
    Jorunn

    ReplyDelete
  18. Hei Tonje!
    Tar av meg hatten for deg! Så fantastisk nyyydelige kunstverk du viser fram i bladet! Gjett om jeg har pløyd sidene!! Tusen takk for bøttevis med inspirasjon!!
    Glam og glitter = Snuppeline!! Ingen tvil om det!

    Ha en fin uke!

    Klem

    ReplyDelete
  19. Hei.....
    Jeg fikk ikke bladet mitt før i dag, men det var verdt å vente!!. Gurimalla så mye lekert du hadde laget....*smelt*.....
    Skikkelig "Snuppelinsk"...ha-ha....
    Må nok titte enda en gang til etterpå.....
    Klem
    HegeT

    ReplyDelete
  20. Congratulations, Tonje!!! :o)))))

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!