02 November 2007

Fredag- og et nytt kort. Friday an a new card


Jeg har hatt temmelig mange Magnolia og Hänglar stempeltrykk liggende som var ferdigmalt og i dag fikk jeg ånden over meg til å få laget et kort. Egentlig litt dumt fordi jeg satte meg ned for å forberede kurs samt å lage noe for DT jobben for Minnehjørnet. Men slik ble det altså.
Det er en del skinn i arkene ser jeg. Bildet er tatt innendørs med blitz. Skal se om jeg kan få et bedre bilde i morgen hvis jeg får tid. Skal ha stempeltreff her i morgen så det er ikke sikkert det blir så mye tid...

Over some time I've had quite a lot of painted prints in my drawer and found out I wanted to make something out of one of them today. Whats the point of sitting for hours and painting these prints if I won't use them? It was really a bad idea because the intention of sitting down was to make cards for my next class and to some designer work for the shop I'm designer for. But what the heck, I got a card out of it a least.
There is some shine in the paper due to the flash from my camera. I'll try, if I can find the time, to post a better picture tomorrow. That is, if there is any time to do that. I'm having some girls over for a cardmaking evening here tomorrow. Cards and taco. What a great combination!

10 comments:

  1. Hi, Tonja, I'm really so happy about your words at my blog...*blush*...Thank you! Now I'm sitting here...and have a look at your sites...! I'm impressed...about the things you're creating! Greatful artwork...all of it...
    And YES, of course you can add my link! I also would like to add you at my sidebar...:o)))

    Warm regards!
    Ilka:o)) from Germany

    ReplyDelete
  2. Sorry...I made a mistake... You are Tonje...(without "a")...*blush*

    ReplyDelete
  3. Go' morgen!

    En mandagshilsen fra emg til deg. Her er det litt hutrende i dag, men inne er det godt og varmt. Jeg må en tur innom scrapperommet før jeg drar ut på en liten bytur.

    Håper du har en fin dag!
    Skulle ønske jeg bodde noe nærmere Minnehjørnet - masse flotte kurs der ;)
    KLEM

    ReplyDelete
  4. Hei, har vært innom bloggen din flere ganger for å hente inspirasjon - får bli flinkere til å legge igjen spor etter meg :)
    Jg synes du lager kjempeflotte kort - og jeg er en stor beundrer av de nydelige alkoholblekk-kortene dine :)

    ReplyDelete
  5. wow tonje!!!
    wat a loverly card!!!!!

    ReplyDelete
  6. Kjempefint kort! Likte godt juleboken din også forresten!

    Jeg vet at du har fått 'You Make Me Smile' award'en før, men nå får du den av meg også - en god ting kan ikke sies (gis videre) for ofte :)

    Jeg er stadig innom bloggen din vet du, og du gir meg så mye inspirasjon!

    Stor klem fra Gunhild

    ReplyDelete
  7. hi,

    this is a great card

    ReplyDelete
  8. Så flink du er Tonje!! Det er helt fantastisk å se på alle de flotte kortene du lager! Bare si ifra hvis du vil ha en liten lærerjobb for innvandrerer! Du kunne ha en "kort-kurs" et par timer i uken - de ville ha elsket det, tror jeg;) Jeg er sjef frem til 1. jan - så frem til det er jeg som bestemmer hvem som skal ansettes;) ;) ;)
    Ha en fin helg!
    Gla´i deg! - Hilsen Wenche :)

    ReplyDelete
  9. Vad mycket vackert du gör! Enormt fin blog som jag hittade när jag surfade runt bland kreativa kortmakare ;)
    Trevlig helg!
    Hälsningar från Eva i Sverige

    ReplyDelete
  10. Adorable! Your colouring is amazing! Beautiful work!

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!