01 November 2007

Bind-it-all julebok. Christmasbook





Here is the book with some of the pages inside.


Jeg skaffet meg en bind-it-all maskin for en tid tilbake, men har jeg fått brukt den? Nei, her har tiden gått med til enten å bli frisk i ryggen eller når man klarer å være oppegående så må man bruke tiden til noe annet.

Men i dag kunne jeg ikke motstå fristelsen lenger, og det ble laget en julebok i hui og hast med Hänglar och stänglar motiv inni og utenpå. Det var de eneste motivene jeg hadde ferdig malt.

I bought myself a Bind-it-all machine a couple of weeks ago, but realized today that I had not yet used it. Due to backproblems, there has been little time to be creative lately. But today I could not resist the temptation any more and through together a Christmas book in a hurry just to test it. It is so easy to use! The problem is getting enough time to make anything just now.

8 comments:

  1. WOW! Love your book! It's so fun and gorgeous! Love the colors.
    Thank you so much for your instructions. They were very helpful. My problem was that I usually use Foxfire browser for the internet not Explorer. So now I tried it with Explorer and I got it!!! Thank you!!!

    ReplyDelete
  2. heyyyyy so cute, so beautiful so niceeeeeeeeee, I like a lot!!!! Kisses from Mexico :-)

    ReplyDelete
  3. Love the book and colors, the swirls and distressing really make it look classy. Have a nice day...

    ReplyDelete
  4. WOW.........
    These are Fabulous!!
    I love it!!!!!!

    ReplyDelete
  5. Hei snuppeline!
    Den hjerte juleboka/kort er bare utrolig lekkert.
    Må bare låne denne ideen litt for den var utrolig lekker.
    Liker det du lager veldig godt,stilen din er utrolig flott.
    I bloggen min ligger det noe til deg,så nå er det bare å hente det
    Hilsen miriam/emily fra rubberstamp

    ReplyDelete
  6. Åååå - så nydelig hjertebok, Tonje!!

    Klem

    ReplyDelete
  7. WOW - vilken udnerbar bok!
    Helt ...helt underbar!
    klem

    ReplyDelete
  8. Nydelig hjertebok!!

    Ha en fin dag!

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!