30 October 2007

Tannfeen flyr igjen - The toothfairy flies again!







...og så må tannfeen ut å fly igjen. Her forsvant nok en tann og nå blir det grøt og suppe de neste dagene. Det er jo ikke mye igjen å tygge på her!
Maia er avbildet med et unaturlig smil og et et enda mer unaturlig et. Femåringer kan ikke smile naturlig. Det er helt unaturlig. Rester av frokosten er fremdeles i ansiktet ser jeg..

Well, here we go again. The toothfairy has to return to us yet again. One more tooth went today and now it's just porridge and soup for the next few days. Not much to chew with here..

Maia is here with an unatural smile and and an even more unatural one. Fiveyearolds can't smile naturally. It's not natural.Some leftovers from breakfast still remains on her face I see...

2 comments:

  1. Hei Tonje...

    Tusen takk for kjempekoselig hilsen i bloggen min... *klem*

    Vi har tydeligvis 2 jevngamle jenter du og jeg, så jeg kjenner godt til det der med tannfeen... :) Den tar seg nok en tur hit også nå, om ikke så lenge... :)

    Hvis du tar en titt innom bloggen min, så ser du at jeg har gitt deg en "award"...

    Gleder meg til å teffe deg igjen på NM-treffet. Det er jommen ikke mange dagene igjen.

    Håper du har gode dager, Tonje...

    Klem

    ReplyDelete
  2. Så herlig jente du har, Tonje! Nydelig hjerteknuser med utrolig vakre blå øyne!!

    Har tannfeen på besøk ganske ofte, vi også :-) Og det er både min datter på 6 og min sønn på 12 som sørger for det :-). De begynner vist å blir store :-)

    Jeg har gitt deg en pris, jeg også!! Denne fortjener du!!

    Klem fra Beata.

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!