10 October 2007

Søvn - til slutt. Sleep at last.

Endelig! Endelig en natt med søvn. Sammenhengende mer eller mindre komatøs tilstand fra elleve til åtte. For en utrolig opplevelse. At jeg sovnet på gjestesengen som sto midt i stuen hadde ingen betydning. Jeg kunne sove på en spikermatte i går. Og ikke nok med at jeg sov, men også Stein sov igjennom hele natten. I dag er han faktisk litt bedre og har ikke så mye smerter heller. Riktignok kan han ikke sitte eller gå ennå men bare det at han har færre smerter et et mirakel. Med søvn innabords blir verden en helt annen og man har plutselig litt mere overskudd enn man hadde før. Nå håper vi at smertene er på retur og at ryggen reparere seg selg også.
Noen som savner kort her? Glem det!!!! Det er ikke i mine tanker å lage et kort akkurat nå.


I've slept through the entire night! From eleven to eight. I even fell asleep on the questbed from Ikea. And I could probably even sleep on a nailbed and not mind. And even Stein slept through the entire night, the first time in almost two weeks. With some sleep behind me, I feel so much more energized. Stein has less pain today. He cant walk or stand or sit yet, but even so, with less pain, we feel very much more positive about the situation.
Do you miss some cards on this site? Forget it! It'll be some time before I'm at that point where cardmaking will be a priority
.

3 comments:

  1. Takk og lov for at det er bedre med dere nå! God å se at dere fikk sove og at ryggen er litt mindre vond - håper det blir bedre og bedre framover.
    Stor klem til dere!

    ReplyDelete
  2. En stor klem fra meg også.

    Hanne

    ReplyDelete
  3. Glad to hear!
    Welcome baack!

    Btw. Stampin' Up is expanding business to England, France & Germany. PEERhaps you can be the first demo in Norway when they expand again!!!

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!