30 October 2007

Jeg har fått en utmerkelse - I've been awarded


Jeg har fått tildelt denne utmerkelsen av Kirsten og BeataEwa. Tusen takk jenter! Nå er det min tur å gi den videre til ikke mindre enn TI stykker som jeg synes fortjener den!! Utmerkelsen er gitt videre med begrunnelse av at dette er personer som enten ved sin væremåte, sin kreativitet eller beggge deler gir meg grunn til å være glad og smile.Nedenfor ser du de jentene som har fått den av meg.

I've been awarded with the "You make me smile" award. I now have to give it to ten other great people who deserve it. I have given it to these people below because these are people which make me happy because of the way they are as a person or because of their huge creativity, or both.
The award goes to;

Dina
Desiree
Rosella
Anka
Debbie
Marja
Hannemor
Michelle
Ellen
Bente

5 comments:

  1. Tuuusen takk, Tonje! :o) Så utrolig koselig å komme på jobb og se dette!
    Stor klem fra Michélle

    ReplyDelete
  2. Tusen takk Tonje!...
    Du en nå bra snill!...

    ReplyDelete
  3. Thank you so much Tonje! This is really sweet of you.
    Just a question, How do I get the SMILE award picture to my blog? I'm not very computer smart. Sorry

    ReplyDelete
  4. Åååå, nå ble jeg veldig glad :) Selv med min labre innsats det siste halvåret så husket du på meg :)
    Nå fikk jeg lyst til å begynne å skape noe igjen (og blogge om det!)
    Takk!
    Og goood helg!!

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!