31 October 2007

HAPPY HALLOWEEN


I dag er den stor dagen for enkelte unger, dagen med grøss og gru. Maia og Marte er klar med sine heksehabitter og skal ut å gå i dag. Marte på fest med skolen og Maia skal gå alene med pappa og mamma. Det gjør ingenting for henne. Vi får håpe vi finner et hus som feirer Haloween da, så hun får seg noen godterier. I går skar vi ut gresskaret etter alle kunstens regler, huset er pyntet til Halloween og vi får vel lage en grøssende god middag i dag også tenker jeg.

Og takk og pris.... tannfeen kom. Sent med godt. Tror Maia var litt bekymret for at tannfeen ikke skulle finne tannen hennes så tannen var lagt ved siden av nattbordet til Stein. Hun vet vel hvem som tjener penger her i huset tror jeg...hihi...

Jeg våknet forresten til at min veninne Monica hadde født en flott stor jente. Finnes det nooen bedre måter å våkne på?

Today is finally the day my kids have been waiting for, for weeks. Haloween is being celebrated in Norway, though not in a huge scale. But we carved the pumpkin out yesterday and the house is decorated and my kids are soooo ready to go out, dressed in their witchcostumes to go trick og treating. Hope that some of the houses around hera also celebrates so we actually can find someone who gives out a little candy.

This morning the tothefairy arrieved too, in the nick of time. I think Maia was a bit conserned that the toothfairy might forget her, so she places the tooth besides my hubbys bed on the nighttable. I think she nows who has got the money around here.

I woke up this morning to the news from my friend Monica that she had just given birth to a little girl. That must be the most fantastic way to wake up! We have been waiting for her to go into labour for quite a while. But now it finally did.

4 comments:

  1. Ja, dette er vel den dagen mange unger gleder seg til :-D Jeg har gitt deg en pris , i bloggen min ser du hvilken.
    Klem

    ReplyDelete
  2. Hei, så flott gresskar! Det blir nok fint(skummelt) med lys inni. Håper det blir noe godteri å få ikveld når dere tar runden på Langhus. Kjempesøte bilder av Maja uten tenner! (Savner bilder av Marte også) men hun er vel så mye på farten at det ikke blir så mange bilder av henne.
    Lykke til ikveld både store og små!

    ReplyDelete
  3. What a great blog! Loved all of your creations.

    ReplyDelete
  4. Hei Tonje :)

    Tusen takk for koselig hilsen! Klart du kan linke til meg, og jeg har lagt til linken din hos meg :)

    Kos dere i kveld :)

    Klem, elsi

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!