25 October 2007

Fra mitt hjerte - From my heart


Fant disse glasshjertene på Panduro som ble fargelagt med Adriondack alkoholblekk fra Ranger og embosset i gull med en swirl. Dette hjertet ble til i forgårs i hui og hast før kurset jeg skulle holde for å illustrere hvordan alkholblekk fungerer på glass. Skal henges opp i vinduet nærmere jul så lyset kan skinne igjennom dem.


This hearts where made the other day in a hurry befor one of my classes to illustrate how alcoholic incs from Ranger can be used on glass as well as a range of other things. I'll have to work a bit more on it before I'm completely satisfied, but will in the end be hung up in my window to let the light shine through it.

9 comments:

  1. Åh! Vilket vackert hjärta!

    ReplyDelete
  2. Heisann Snuppeline...
    Hyggelig å treffe det på messa.. Var koselig det...!!

    Nydelige hjerte.. helt etter min smak... Sikkert kjempenyelig til å ha som julepynt i vindu..

    ReplyDelete
  3. Hei! Nå er det lenge siden jeg har vært i bloggen din, skjønner at du har hatt vanskelige dager :( Jeg håper mannen din blir bra snart, ønsker ham god bedring. Vet godt hvor vanskelig det er å være i en sånn situasjon. *Klem*

    Wow! For et utrolig lekkert hjerte!!! Kan tenke meg det blir nydelig å henge i vinduet! Heldige de som får lære å lage sånn på kurset!

    Takk for hyggelig hilsen i bloggen min. Ja, det hadde vært kjempekoselig å få til et treff!

    Ha en god helg!

    Stor klem fra Gunhild

    ReplyDelete
  4. Åhhh vilket underbart hjärta..tänk om man kunde göra såna..

    Tack för pratstunden på mässan!;)

    Kram Linda

    ReplyDelete
  5. Hei!!

    Å kjære vene for ei tid de har hatt i det siste....eg grøsser når eg les om det, så tøft dette har måtte vært for dere alle!! Eg har ikkje vore innom her på ei stund ser eg, og derfor las eg heile historia no i kveld....Stakkars folk! Heile mitt hjerte går ut og omfavner dere alle i en stor klem!! God bedring til mannen din og ta vare på deg sjølv og jenta di midt opp i dette.
    Det gjer utrulig godt å sjå at kreativiteten din er på full fart tilbake, nydelig omfavn gleden kort og herlig herlig hjerte! Kan berre tenke meg kor vakkert dette blir i vindu!!
    Ha ei riktig god helg!!

    Klem,
    Jorunn

    ReplyDelete
  6. Åh, det var nydelig Tonje. Skulle ønske jeg hadde et slikt i vinduet til jul jeg også! Du får til de nydeligste ting.Både kortene og smykkene er utrolig flotte.
    Er så stolt av deg!

    Klem fra mor

    ReplyDelete
  7. Åååå - mamma mia - dette var utrolig lekkert, Tonje!!!
    Sånn fikk jeg også lyst til å prøve!! Jeg elsker alkoholblekk, og det hadde vært moro å bruke det på noe annet enn på kort også...
    De er utrolige heldige, de som går på kurs hos deg!!

    Klem

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!