22 October 2007

Følelser, messe og handling


Lenge siden sist nå. Det er tunge, tøffe dager her og det er stunder jeg lurer på om jeg orker selv eller om jeg skal rømme, be noen hente ungene å dumpe gubben på et sykehus før jeg stikker. Gubbelure er noe bedre, men har fremdeles ikke store områder han kan bevege seg på. Han har mye smerter og er ofte oppe hele natten med store smerter. Det er nå blitt et temmelig massivt muskelsvinn i beina hans, og han ser ut som to en overkropp på to pipestilker av noen bein. De beina hans er faktisk helt latterlige, så tynne har de blitt. Faktisk så har hele mannen gått ned en del kilo.
Det humper og går her på et vis. Jeg har aldri i mitt liv grått så mange tårer som jeg har disse ukene her. Det er slik jeg avreagerer når jeg blir for sliten og har for vondt. Har fått beskjed av legen om å legge meg ned å hvile og ikke gjøre noe annet da det er helt krise for min egen helse og jeg er helt utslitt, men det er rett og slett umulig. Jeg bruker de smutthullene jeg har, har tatt på meg veldig mye undervsining med opplever det som godt også. Det er rett og slett et helvete å forberede kursene og kurskortene, men når jeg først har kommet så langt at det er tid for å ha kurs så koser jeg meg veldig mye og føler jeg får mye energi og glede av å være sammen med kursdeltagerne og dele med meg av det jeg kan.
Nå er gubbelure sendt til akupunktør så får vi håpe at de klarer å fikse ham og så har jeg også tenkt meg en tur dit for å se om de ikke kan finne den av-knappen jeg så sårt trenger. Eller den skruen som trenger å skrus opp for å slappe av.

I helgen var jeg på messe, det var veldig herlig, og veldig slitsomt. Jeg fikk tak i Imagepac, så nå skal jeg når ting roer seg, få lagd noen egne stempler. Fikk også takk i Zutter'n Bind-it-all og gleder meg til å binde inn alt jeg ser! Forhåpentligvis klarer jeg å få gjort noen julegaver midt oppi alt.

1 comment:

  1. Noen ganger skulle jeg ønsket jeg badde trolldomskrefter slik at jeg hadde kunnet hjelpe deg og mannen din slik at dere slapp å ha vondt og ble fylt med ny energi. siden jeg ikke har slike egenskaper så kan jeg ikke gjøre så mye annet enn å sende over en varm klem

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!