05 September 2007

Vintage Rose



Et "gammelt" kort med StampinUp! stempler. Distresset med tea-dye distress fra Ranger rundt kantene. Selve stemplet er det brukt chalk cat-eye stempelputene som jeg har blitt helt forelsket i igjen. Utrolig gode å bruke, lett å stemple og distresse på samt mange andre morsomme teknikker. Teksten er fra Stempelglede. I øyeblikket føler jeg meg like musespist og gammel som dette kortet, så det passet godt for dagen synes jeg.

A vintage card with StampinUp stamps colored with chalk cat-eyes. Distressed with tea-dye distressink from Ranger. Text from Stempelglede. At the moment I feel just as old as this card, so its perfect for this day.

4 comments:

  1. Så lekre kort igjen Snuppeline!!
    Håper du snart blir bedre, høyres ikkje ut som du har det så godt for tida!

    Klem,
    Jorunn

    ReplyDelete
  2. Kjempefint kort, og det stempelet der fra stempelglede er bare rålekkert!
    Ønsker deg ei fin helg! :)

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!