29 September 2007

Min kreative krok - My creative corner

Jeg har ikke lagt ut bilder av min kreative krok, og fant ut at det var på tide. Den er hele tiden under utarbeidelse, slik at i skrivende stund så har jeg faktisk montert to enorme plater til på veggen til å ha monterte stempler på. Da fikk jeg faktisk plass til alle stemplene jeg pleier å bruke. Og så ser det helt bomba der ut akkurat nå...

I've not shown my creative corner in this blog,and thought it was time to do so. It's constantly under alteration. Right now I've put up even more acrylic boards on the wall to have unmounted stamps on. And it's not so tidy there anymore either. Actually.. it's a complete mess...









5 comments:

  1. Jøss, det ser jo helt fantastisk ut!! Ryddig, oversiktig, masse plass!!! Sånn skal jeg også ha det en gang (når ungene har flyttet hjemmefra og jeg er pensjonist) :-).

    Alle de umonterte stempler - HVA henger de på?? Det ser ganske genialt ut :-)

    Kos deg på hytta! God helg!

    ReplyDelete
  2. WOOOOOOOOW for et rom da.. ja et sånn et vil jeg også ha.. så oversiktlig, ryddig og fint.. og du lager utrolig mye fint. Greit jeg linker til deg?
    ha en fin lørdag.
    Hilsen Elisabeth

    ReplyDelete
  3. For ett flott og ryddig rom!!!!
    Og skulle likt og tatt en titt på alle de stemplene dine.....
    Ha en strålende mandag!

    ReplyDelete
  4. Iallverden, er det det samme rommet jeg har vært på tidligere, eller har du flyttet alt til et annet rom i huset? Så ryddig og fint, og så oversikttlig! Nå har du stått på Tonje.
    Og vet du hva, jeg har blitt invitert på kortlagingskurs, til min tidligere arbeidsgiver."De skal lage sånne kort som Gerd hadde med før hun sluttet" Dine kort Tonje!! De skal lage julekort. Jeg får nesten invitere deg!!

    ReplyDelete
  5. WOW! For et flott rom. Misunnelig jeg? Hehe... neida;)

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!