04 September 2007

Blonde og glitter- Lace and glitter


Jeg kan jaggu ikke skryte av stor aktivitet her inne for tiden. Tror det har noe med at dagsformen er heller laber for tiden. Jeg har slitt med en veldig hardnakket nakke og rygg i tolv uker, og har ikke så veldig mye energi igjen. Og så kom høsten veldig plutselig og da streiker jo kroppen min med en gang og er stiv og støl og vond. Da blir man sliten, og så orker man ikke så mye.

Men idag måtte jeg bare lage dette kortet. Jeg kom over denne retro-blomst-blonden som jeg måtte forsøke ut, da jeg skal ha en del kurs utover, og må teste ut en del ting. Og før jeg visste ord av det ble det et kort ut av det også. Jeg digger fargene i dette kortet, det er skikkelig futt over det og jeg må finne en av de hundrevis av jenter jeg skylder et kort å gi det til. Kortet er eller hverken sensasjonellt eller komplisert. Ville bare dele det fordi jeg ble så glad av fargene.Enkelt og greit.
For de som er ukjent med teknikken så er det brukt dobbeltsidig limark som jeg festet blonden til. Strødde hvit glitter over blonden. Ristet av overflødig glitter og tok av blonden. Deretter strødde jeg sjøgrønn glitter over og fjernet det overflødige. To remser med bånd, tre brads, en grønn blomst som jeg fant på et hagesenter og som jeg rev istykker (kunstblomst) og en diamant plassert på toppen av en metall"duppedings" utgjør resten av kortet. Swirlene er fra Revolution dies til Quickutz.


It's not much happening here at the moment. It has to do with my health witch has given me some problems the last twelve weeks, leaving me short of energy. On the top of that, authumn came quite early this year leaving me with stiff, sore and painfull joints.
But today I just HAD to make this card. I've found a lace that I wanted to try out in case I was going to use it in one of my classes. The card is not spetacular in any way other than I just love the colors and wanted to share it with you. The card is made from lace placed on a doublesided sheet of gluepaper. Then I sprinkled white glitter on top. Removed excess powder. Removed the lace, and then sprinkled aquablue on top of the card againg. Attached two pieces of ribbon, some brads, a big flower wich I bought in some shop and ripped apart. The swirls are a diecut from Revolution/Quickutz.

1 comment:

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!