16 August 2007

Kreativ familie - Creative family


Mens jeg dro på hyttetur med innlagt kortlaging, dro Maia minstemann til bestemor og lagde kort hun også. Her er hennes fire kort, men litt hjelp fra bestemor. Synes de er riktige så kreative og morsomme!
While I went on a trip to my friends summerhouse for the weekend to make cards, my youngest daughter Maia went to grandma and made some cards there. Above are some of the cards she made with a little help from my mother. I think they are really creative and funny!

Her er også et lite knippe av mine siste anstrengelser ved kortbordet. Noen påstår at teknikken dør ut, at stort sett så sitter alle å fargelegger for tiden. Jeg synes det er synd hvis det er sant, så jeg kommer til å være en av dem som med stor pasjon fortsetter med ymse teknikker.
Here are some examples of my latest work. Some says that techniques are on the way out since everyone is just coloring their prints. It's really sad if thats true and I'll be a passionate worrier fighting for the continous survival of different tecniqes. Here in form of alcoholink, metal and Utee in artmoulds.



8 comments:

  1. Nydelige kort! Falt spesilet for bryllupskortet, var så elegant og sart på samme tid!

    Håper ikkje teknikken dør ut, men eg er av dei som ikkje benytter meg så masse av dei... *flau* Men synest det erinnmari fint å sjå andre sine kort i ulike teknikker!

    ReplyDelete
  2. Ja...og dattera di har tydeligvis arva mor sitt talent! Flotte og artige kort ho hadde laga!

    ReplyDelete
  3. Heia heia - jeg heier på deg! Er så enig i at vi må holde teknikkene varme :) Og du lager flotte kort som vanlig!

    Klem!

    ReplyDelete
  4. Hi Tonje!

    Thanks for entering my blog candy, I'll be picking the winner real soon!!

    I've nominated you for an award, see my blog for details :)

    ReplyDelete
  5. what a beautiful cards tonje!!!!!

    ReplyDelete
  6. Nydelige kort Tonje - og jammen har du en kjempeflink datter også!! :o) Ta en titt i bloggen min - du er "tatt" ;o)

    Klem fra Gry

    ReplyDelete
  7. Nydelige kort alle sammen men jeg likte spesielt godt bryllupskortet :-) Jeg er så enig men deg at vi må huske å bruke alle teknikkene vi kan og ikke bare sitte å fargelegge.

    Datteren har nok arvet talentet etter mor!

    ReplyDelete
  8. Kjempe nydelige kort du lager;)

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!