20 August 2007

Jeg har fått tildelt en pris - awarded



Jeg har fått tildelt den utmerkede prisen "Nice matters" fra Mom on the run og må nå nominere fem andre svært hyggelige mennesker som jeg synes fortjener denne utmerkelsen. Nå er jo dere alle sammen utrolig hyggelige og fortjener denne prisen, men jeg måtte velge fem.
De nominerte er

Hege T
Jorunn
Gry
Beata Ewa
Scrapbookfreubelen

I have gotten this award from Mom on the run and have to nominate five other persones who are ecpecially nice in the way that they have left nice comments or in other ways are nice. Well, all of you are actually very nice, but I had to pick five. The five awardwinners are listed above.

2 comments:

  1. Tusen takk, Snuppeline!! *klem*

    Har alt sendt den vidare!

    ReplyDelete
  2. Så koselig - tusen takk!! :o)

    Klem

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!