14 August 2007

Jeg har fått kort! /Cards in my mailbox!!

Å få kort er noe av det som lyser opp min hverdag mer enn noen annet her i livet. Det er julaften og bursdag på samme dag når det er kort i kassa mi, og det er med stor glede jeg stryker over, ser på, lar meg inspirere. Deretter blir de satt på utstilling i lange, lange tider, og jeg blir glad hver gang jeg ser dem og varm i hjertet mitt! Denne gangen er det to kort som lå i postkassen. Det blir dobbelt glede det!
To recieve cards is something that really lights up my day more than anything else in the world! It's like having Christmas and birthday at once and it's with great joy and happiness I stroke my fingers over the cards, look, feel and get inspired by it. Then I put them on display for a very long time, and every time I look at them it warms my heart and bring a smile to my face. This time it was two cards in my mailbox and that only means that I'm twice as happy!



Jeg har fått dette nydelige kortet av Rosella Det er i en nydelig blåfarge og minner meg om sommer, fredfullhet og ro. Jeg fikk også en bunke trykk av henne som jeg gleder meg til å prøve å lage noe fint ut av. Tusen takk Rosella!

I got this wonderful card from Rosella. It's in a beautiful soft blue colour and reminds me of summer, tranquility and peace. Its so beautiful. I also got a stack og prints that I'm looking forward to making something nice of. Thank you Rosella!!



Det neste kortet er et nydelig Magnolia kort jeg fikk av Marit! Det er så vakkert i sine lilla og grønntoner og har mange vakre små detaljer som jeg blir inspirert av. Det er et kort til å bli glad av! Tusen takk for de nydelige ordene inni kortet også Marit, og tusen takk for all godbitene som jeg skal forsøke å lage til noe fint!

Det next card is a wonderful Magnoliacard from Marit! Its so beautiful in its green and purple soft tones with small details that I get so inspired of. Thank you for the kind words and all the goodies you enclosed in the letter, I'll try to make something nice out of them.

2 comments:

  1. Hei på deg...
    Nydelige kort du har fått...

    ReplyDelete
  2. takk for hyggelige ord fra deg også. gleder meg til å se resultater fra det hemmelige prosjektet ditt :)

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!