21 August 2007

BumperTagSociety


Jeg har nå blitt tatt som medlem av Bumpertag society fra Gry. Reglene er å sende et kort til en som trenger det innen syv dager. (Gjort det!) og nominere fem andre som også skal gjøre det samme- Og så skal man stolt vise frem dette på sin blog for å vise at man er med til å spre litt solskinn her i verden. I og med at jeg er "tatt" femten ganger eller noe slikt, håper jeg folk har forståelse for at jeg ikke klarer å lage femten kort og nominere 75 nye...
De nominerte er:
Anka
Kristian
Hege
Krummelure
The Ramblin' Rat

I've been tagged again for the Bumpertag society and Gry. Because I'm tagged about fifteen times allready I hoper there's an understanding that I just can't manage to send out fifteen cards and nominate 75 others. I've send one card out, and have nominated the five people above.

The "rules" are:
1) Send ONE card to someone you know within 7 days! (family, friends, associates, cyber people, etc.) ANYONE!!! Doesn't matter who... just do it. Can you imagine the smile on their face when they open their mailbox and see a card from you?
2) Tag (yes, I know, but this is the only way to spread this) 5 people you know to do the same thing (Tag means tag them to send their own cards to their own people).
3) Proudly display this on your blog to spread a little sunshine and pass it on

2 comments:

  1. Hei på deg.
    Tusen takk for både "prisen" og at jeg ble "tatt"....

    Klem
    HegeT

    ReplyDelete
  2. Nu har jag varit inne på dina sida och tittat runt. Såå mycket fina saker du har gjort. Själv har jag satt mig ner och gjort ATC för första gången, så KUL. Fick fina tips från ditt galleri!
    Ha en bra dag/Gunilla

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!