14 July 2007

Waiting for my soul - Venter på sjelen min

Da er tre uker på Kalymnos over og jeg sitter her å venter på sjelen min som ennå befinner seg et eller annet sted over Eegerhavet og virker svært uvillig til å bosette seg i kalde, tåkete, regntunge Norge.
Vi har hatt tre opplevelsesrike uker der nede, både med sykdom og en øy som brant, men også totalt avslapning uten sidestykke hvor den største anstrengelsen man gjorde var å snu seg fra ryggen over til magen for å få solt begge sider av kroppen.
Jeg hadde vel i utgangspunktet planer om å sitte å få malt en del Magnolia og Hänglar motiver der nede, men i førti varmegrader blir det bare med tanken. Så det å dra med seg 24 flasker distressmaling var egentlig høyst unødvendig, for ikke å snakke om tungt!

Vi er på vei videre på ferie om to dager, så her er det bare å få pakket ut koffertene for så å få pakket ned nytt tøy. Å ha tid til stempling og kort er faktisk foreløpig utopi, men jeg satser på at jeg får noen timer neste uke til å gjøre ferdig nm-bidragene mine. (Som jeg ikke engang tvet hva skal være...)


I'm sitting here wating for my soul to come back to me. It is somewhere over the Eagean Sea not so willing to return to me and cold, foggy, rainy Norway.Isn't it strange how the body can move fast from one place to another but the sould often seems to be left behind somehow?
I'm back from three totally relaxing weeks in Kalymnos in Greece. It was three weeks both with illness and an island that burned, but also many days in the sun on the beach and in the water.
I had certain plans of getting around to paint a whole lot of Magnolia and Hänglar prints I had brought along, but with a temperature up to 40 degrees Celsius, it never crossed my mind! So bringing along 24 bottles of distressink was totally a waste, and awfully heavy!!

We are on the way to even more holydays, so I just have to find the energy to empty the suitcases and pack some new.
I'm absolutely NOT in a cardmaking mood now, I hope to get around to make my cards for the semifinale in the Norwegian cardmaking championship next week when I return for two days.

1 comment:

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!