30 July 2007

Jeg har blitt tatt - I've been tagged!



Jeg har blitt tatt av Beata Ewa og takker for æren av å få være med i denne rosa klubben av prominente kvinner! Vil du vite hva dette er så gå til Robertas side å les mer om det! Jeg må nå nominere fem prominente damer som rocker, og valget er ikke lett. Både fordi mange allerede er tagget men også fordi det er så mange dyktige å velge mellom! Imidlertid så går valget mitt på:

Gunhild Johanne - Stempelglede
Dina Anker
Jorunn sitt hjørne
Annies skriblerier
Lenes verden


I've been tagget and I'm happy to join this club of great rocking girls! If you want to read more about it, take a look at Robertas site.
The url's above is to the five persons I feel are so great that they deserve to be tagged.

3 comments:

  1. Heisann. Hvordan funker dette her da? =) Men jeg takker og bukker for å være med =) Hadde aldri trodd jeg skulle bli plukket ut til noe slikt....

    ReplyDelete
  2. Å så spennande å bli "tatt". Morsomt å være en rockin` girl!!
    :o) Takk skal du ha! *klem*

    ReplyDelete
  3. that's nice tonje!!!


    marja

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!