18 June 2007

Telenor - arrogant, umoralsk og lite kundevennlig?

I ett år har jeg blitt telefonterrorisert av Telenor gjennomsinittlig tre ganger pr. dag. Bortsett fra en periode på to måneder. Hvor de ikke ringte.
De ringer alltid fire ring. Og så legger de på. Det tok meg en stund å fatte at det faktisk var Telenor som drev og telefonterroriserte meg daglig. Jeg rakk nemlig akkurat ikke å ta telefonen før det ble stille i den andre enden. Dørgende stille. Vi antok at vi hadde med noen perverse mennesker å gjøre å vurderte sterkt å politianmelde det hele da vi opplevde det som svært ubehaglig, og det tok jo aldri slutt heller. Vi klarte til slutt å fange opp telefonnummeret og spore det opp til å til høre Telenor!

Verst var det de seks månedene hvor jeg stort sett var sengeliggende kontinuerlig pga. at jeg var igjennom tre operasjoner. Jeg var avh. av å ha telefonen på, da jeg var i løpende kontakt med sykehus og lege. Og flere ganger pr. dag ble jeg vekket av at telefonen ringte, jeg klarte deretter med ekstremt mye smerter å snu meg for å nå telefonen, men da hadde de lagt på i den andre enden.

Omsider fikk jeg en gang tatt telefonen. Og fikk snakket med damen i den andre enden. Jeg fortalte henne hvor ekstremt ubehaglige det var å bli oppringt tre-fire ganger hver eneste dag og at de la på etter fire ring. Det ga hun blanke i. Hun var bare ansatt for å få meg til endre mitt mobilabb. fra Net Com til Telenor hun. Jeg ba deretter om å få snakke med sjefen hennes. Men det visste hun ikke hvem var, eller hva han het (!) Men jeg fikk jo omsider tak i en fyr som presenterte seg og lovet dyrt og hellig at jeg aldri mer skulle bli oppringt mer. For som jeg sa: Det kommer aldri i verden til å skje at jeg får meg et Telenor abb. etter å blitt behandlet slik.

Så var det stille faktisk i noen uker. Halleluljah!!!!!Jeg trodde jo på fyren og hva han hadde lovet og tenkte at nå var den endelig fred og ro igjen. Men så var det på'n igjen. Jeg fortalte igjen hvor ubehagelig dette har vært og er til vedkommende i telefonen og sa at jeg faktisk hadde blitt lovet på tro og ære å aldri bli oppringt mer. De lovet igjen å slette meg fra listene sine. Deretter var det stlle i to uker. Og så er det pån igjen. Telenor er igang igjen med oppringninger. Mange oppringninger....

Det hører med til historien at jeg faktisk er registrert mot telefonsalg i Brønnøysundregisteret og har vært det i hele to år.Det har visst ingen effekt.

"Hva skal til for at du bytter abbonement fra NetCom til Telenor?" har jeg blitt spurt noen femti ganger siste året.

Jeg undrer på om Telenor får mange nye kunder på denne måten her jeg??? Telefonterrorisere dem fra vett og forstand til de er så slitne at de ikke orker mer og gir etter? Er det den nye markedstaktikken til Telenor?

Jeg bare undres jeg.
Og hvis man skal ringe dem å klage, så må du sitte i ti minutter først før de tar telefonen.
Hvis noen gir meg navn og adresse på toppsjefen i Telenor, skulle jeg veldig gjerne sendt vedkommende et brev hvor som jeg håper er såpass kraftig at vedkommende skammer seg langt inni sjelen for å være sjef for noen som holder på slik.
Det hadde jeg i alle fall gjort.

Man behandler rett og slett ikke mennesker på den måten.

1 comment:

  1. Ok...All I mostly understood was arrogant, kind of like my experience with the Canadian Automobile Association insurance I purchased nearly a year ago and never used, only to have to wait 2+ hours for them to tow our car, standing in the intersection of a busy Street (Herman eventually pushed it more into the street)!!

    Hope your weekend was well!

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!