13 June 2007

Tanker - thoughts






Her er noen av kortene jeg lagde i helgen.
Ang. ønsket om å bli foklereporter så har jeg ikke hørt noe, og det skal jo veldig mye til å bli plukket ut da.Blandt 13 000 søknader eller så. Det er jo lettere å finne den berømte nåla i høystakken! Så jeg regner med at det ikke var meningen at det var dette jeg skulle gjøre. Men det er jo så veldig mye annet jeg kan gjøre!(Og jeg er igrunnen temmelig stolt av meg selv for at jeg søkte og ønsker om å bli det og ikke minst at jeg har så mange bak meg som ønsker at jeg skulle bli valgt!) Hvis man har hjertet åpent vil det stadig dukke opp situasjoner som gjør at man kan gi av seg selv. Et vennlig ord her, et smil der. Jeg har en arm noen kan gråte på og jeg har to ører jeg kan lytte med. Og det fine med å gi til andre er at man får så utrolig mye igjen! Er det ikke fantastisk! Livet er igrunnen herlig! Man blir utfordret hver dag hvis man er villig til å ta utfordringene og man lærer hver dag også, hvis man er villig til å lære...



Here are some of the cards I made this weekend.
I havn't heard anything more about beeing a peoples reporter. I don't even know if they got my application or not. Since I havn't heard anything I recon its not ment to be. But there is so many other things I can do! If you have your heart wide open there will be situations occuring all the time that is in need of a friendly word, a smile,and an arm to cry on. The best thing about giving is that you recieve so much in return. There is so many things to do out there, so many things to learn. Isn't it exciting!

7 comments:

  1. Hei Tonje, så var det ikke folkereporter du skulle være. Men det er som du skriver, utrolig viktig at en er der for familie og venner og andre som måtte trenge en venn i vanskelige stunder. Nå for tiden er alle så opptatt med alt mulig at en ikke alltid ser om en venn går og har det vondt og trenger en armkrok eller noen å snakke med.
    Nydelige kort forresten, som alltid!

    ReplyDelete
  2. Så nydelige kort du lagde i helgen! Lekre bakgrunner!

    Helt enig med deg; livet er herlig :)

    Klem!

    ReplyDelete
  3. Supre kort du laget i helga! :o)

    Det er vel ikke helt avgjort enda om du blir valgt ut til å 'gå videre' i prosessen med valget av folkereporter? Eller er 'løpet kjørt'?

    Jeg må bare innrømme at jeg ikke ante at det var noe som het folkereporter en gang, før du skrev om det... *flau*
    Men nå har jeg googlet og blitt litt klokere. ;o)
    Krysser fortsat fingrene jeg, for at du blir utvalgt!

    Ha en herlig ferie, Tonje! Vi reiser til Hellas kl. 6 på lørdagsmorgenen. Blir sikkert ikke noe søvn på meg siste natta før vi drar - jeg bruker å pakke og styre fram til siste sekund... ;o)

    ReplyDelete
  4. Your sooooo talented, I strive to make cards like you one day!

    Even to find the time with 2 kids, etc.

    I find I'm full doing kid things and when I finally get a time to relax, I'm too tired!!!

    Have a great weekend

    ReplyDelete
  5. wow tonje.... what a beautiful cards!
    super!!!!!!!!


    love from marja

    ReplyDelete
  6. Beautiful work. I enjoy visiting your blog.

    Teresa

    ReplyDelete
  7. Hello Tonje, I love your cards. You ARE doing something, you're blessing us with your artwork! Thank you so much

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!