04 June 2007

Less-is-more




Man kan si hva man vil om enkle kort, men jeg synes faktisk det kan være nokså stilig jeg da. Og ikke minst så er det en enorm tilfredsstillelse å bli ferdig med et kort på under en time! Du burde forsøke!Kortene her er laget med Adirondack alkoholblekk, stensiler fra Heidi Swapp og tekst fra Ett Trykk.Det er brukt "pearl" alkoholblekk på det lilla kortet, det kommer selvfølgelig ikke med i scanningen. Typisk. Ta på "pearl-brillene" og lat som du se det...

Dagen i dag og i går har blitt brukt til å olje terrassen, sitte ute å nyte været, glede seg til sommerferien og dø av varme. Er det ikke regn og høstvær så er det hetebølge. Enten eller...

You can say whatever you want about simple card, but I really think they can be rather stylsh! And it's so satisfying working with card that you actually finish within one hour! You should try it!
On this card I used Adirondack alcohol inks, Heidi Swapps stencils and text from Ett Trykk. I've used pearl ink on the purple card but it got lost in the scanning. Put on your "pearl-glasses" and imagine you see it anyway...

This day and yesterday was used mainly to work outside, enjoy the weather, look forward to summervacation and die of heatstroke. Two days ago it was raining and cold, now we're almost dying of the extreme heat!

4 comments:

  1. beautiful cards Tonje and you blog is also............
    BEAUTIFUL!!!!
    I love it!

    a nice day tonje!


    love marja

    ReplyDelete
  2. Hei Tonje!
    Lekre kort, og herlige farger! Og du, gratulerer med plassen i semifinalen!! Så gøy!

    Forresten så ville jeg si ifra om at jeg har lagt en link til bloggen din fra bloggen min :)

    Ha en strålende dag!
    Klem fra Gunhild

    ReplyDelete
  3. Nydelige 'enkle' kort! :o)

    Jeg må si at det hadde nok vært en utrolig deilig følelse å kunne blitt ferdig med et kort på en time! Jeg holder som regel på i flere dager med et kort - særlig etter at vi fikk denne 'pynt till you drop' sjangeren på kortene... Jeg elsker jo stilen, men blir nesten sliten av bare å tenke på hvordan koret skal bli - før jeg får begynt! ;o)

    Så på forumet at dere snart skal til Hellas - det skal vi også! Vi reiser den 16. juni, flyr til Santorini og tar ferge videre samme dag til Amorgos. Der blir vi en liten uke før vi setter kursen mot Antiparos. Vi gleder oss så til å treffe våre greske venner igjen! :o)

    God tur til deg og dine, kos dere max! Kalo taxidi! :o)
    {stor klem}

    ReplyDelete
  4. Nydellige kort Tonje :)
    Og gratulerer så mye med semifinaleplassen.
    Du lager så mange flotte kort at det fortjente du virkelig :)

    Ha en flott dag!!

    Klem fra Inger Marie

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!