01 June 2007

Jeg er i semifinalen! - I'm a semifinalist!





Norgesmesterskap i kortlaging og scrapping har vært igang noen måneder nå, og i dag kom avgjørelsen om hvem som går videre til semifinalen. Jeg er en av dem! Hurra!!
Jeg hadde igrunnen ingen forhåpninger om å gå videre, det var utrolig mange flotte bidrag som hadde kommet inn, og sant og si så lengtet jeg litt mot sommer uten å måtte ha en prosjekt jeg MÅTTE bli ferdig med. Den den gang ei! Nå er det å skjerpe hodet igjen å komme opp med noe flott og originalt. Det er utrolig mange gode kortlagere som er kommet videre så dette blir en hard konkurranse!

Her er forresten noen bilder jeg tok i pinsen med mitt Canon Powershot A 620 kamera. Jeg skulle ønske jeg hadde en Nikon digital speilrefleks i stedet. Står på ønske listen....

*********************************************

The Norwegian championship in cardmaking and scrapbooking is on right now. And today they released the names of the 38 that passed on to the semifinals. I'm one of them!! YESSSS!!! I had no hopes on going through to the semifinals, I had actually longed for a summer without any projects I HAD to finish. Now I'll just have to sharpen my mind and come up with some really good solutions to the next part of the competiton. There are som really good cardmakers in the semifinals so it's going to be a tough job trying to beat any of them.

Here is some of the pics I took during the weekend.

10 comments:

  1. Gratulerer Tonje, skulle bare mangle sier nå jeg! Du skaper de flotteste kortene jeg har sett noen gang. Det blir gøy å følge deg videre.
    Du trenger IKKE nytt kamera! Etter bildene over å dømme, er kameraet du har mer enn godt nok. Det er nemlig ikke bare kameraet det kommer an på, men den som tar bildet og som har øye for skjønne motiver, som du har. Du er en kunster Tonje, i ett og alt!

    ReplyDelete
  2. Gratulerer så mye som semifinalist!
    Det var jo en selvfølge at du gikk videre - så dyktig som du er!

    Ha en god helg!

    ReplyDelete
  3. WOW! These are amazing photos. I am not at all surprised that you are a semifinalist. Love your cards.
    Thank you for your comment on my blog. I would love to send you a card as I am counting you as one of the 11! Please email me your mailing name and address!
    I'll be looking forward to hearing from you!

    ReplyDelete
  4. Gratulerer, Tonje *klem*

    Flotte bilder, forresten!

    ReplyDelete
  5. jeg er ikke overrasket over at du har kommet videre. Det du lager er aldeles nydelig :)

    Når det gjelder glam og glitter så har jeg veldig lyst til å være med på ett av dine kurs en gang :)jeg tror det hadde vært skikkelig spennende og lærerikt.

    Bildene du har tatt nå er nydelige. Flotte kompisisjoner.

    ReplyDelete
  6. Gratulerer med semifinaleplassen i NM! :o) Ikke rart at du ble med videre - du skal se du følger med helt til topps! :o)

    ReplyDelete
  7. läste på ditt förra inlägg om julkorten, smart!! jag ska nog hoppa på det också! iallafall att göra kanske 1-2 julkort i månaden!
    TAck för idéen! Jättefint julkort!! och fantastiskt fina foton! =)
    kram Petra

    ReplyDelete
  8. öööh?? hur kunde jag glömma och gratta!?!! GRATTIS för sjutton gubbar!! ;)
    *håller tummarna* =)
    kram igen

    ReplyDelete
  9. Beautiful pictures. So very pretty.

    Teresa

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!