23 May 2007

Sommer....hvor er du?


Det er nå lyst ute til rundt halv elleve om kvelden. Det er fantastisk deilig og nokså forvirrende også. Men hva hjelper det med lange sommerkvelder når det næremst føles som vinter ute? Det er kaldt og det er så langt fra sommer som det går an å få det. Kanskje det kunne være på tide å gi oss litt varme nå?
Jeg koser meg uansett med hage og med alt arbeidet som må gjøres ute og inne. Jeg har fått laget litt kort og noen småalbum og teller ned dager til jeg drar på ferie. Og DER er det garantert varmt!


It's light outside until eleven at night now. It's wonderful but also quite confusing. But what's the point of these long summernights when it feels like winter outside? It's cold and so far from summer as you can come. Perhaps it's time to give us some heat now?
Anywas, I'm enjoying my garden and all the work that has to be done in- and outside. I have made some cards and albums and is counting the days until I'm off to my vacation. And THERE it's guaranteed hot!!

3 comments:

  1. Ja vi kunne nok trengt litt sol og varme nå. Har holdt på litt i hagen jeg også, men merker at blomstene ikke trives helt. Det er for kaldt for dem.
    Igår fikk jeg en stor ampel med jordbærplante av en venninne, lurer på om den vil overleve ute?? De jordbærene om er på den nå kommer vel bare til å visne.
    Krysser fingrene for litt varmere dager framover :)

    Nydelig magnoliakort du har laget !!

    Ha en flott dag!!

    Klem fra Inger Marie

    ReplyDelete
  2. Ja nå er jeg lei den iskalde vinden. Selv om en kan sitte litt ute og solen skinner, blåser det gjennom marg og ben. Da er det bedre å sitte inne å se ut på solen som skinner og tulipanene som blir blåst i filler...
    Sommeren kommer nok i år også.

    ReplyDelete
  3. wow Snuppeline what is this beautiful!!!!

    I love it!!!!!

    thanks for the link Snuppeline!!! very nice!!!!


    groetjes marja

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!